عجیب ترین لیست تیم ملی/ چگونه بهترین قرمز و مؤثرترین آبی خط خوردند؟!

بهترین بازیکنان پرسپولیس و استقلال امیدوار بودند با درخشش هایشان اولین مسافران روسیه برای جام جهانی 2018 باشند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته کارلوس کی روش لیست 24 نفره تیم ملی را اعلام کرد که باتعجب اهالی فوتبال و هواداران این رشته ورزشی همراه بود. کنار گذاشته شدن بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و وریا غفوری و... سرو صدای زیادی به دنبال داشت و بسیاری از پیشکسوتان، کارلوس کی روش را به باد انتقاد گرفتند.

حسینی و غفوری در لیگ هفدهم از بهترین های سرخابی ها به شمار می رفتند و فصل خوبی را پشت سرگذاشتند و امیدوار بودند با درخشش هایشان اولین مسافران روسیه برای جام جهانی 2018 باشند. این دو بازیکن بهترین بازی شان را در فصل گذشته به نمایش گذاشتند و در پیروزی های تیمشان بیشترین تاثیرها را داشتند. شاگرد برانکو موفق شدند عنوان بهترین دفاع را از آن خود کنند و شاگرد شفر با تاکتیک هایش موثرترین بازیکن به شمار می رفت اما کی روش تصمیم دیگری گرفت!

هر مربی بر اساس تفکراتش از بازیکنان استفاده می‌کند و سرمربی پرتغالی ایران نیز با کشیدن خط قرمز دور نام ستاره های بی چون چرای این فصل پرسپولیس و استقلال ترکیبش برای مهمترین رویداد جهانی در فوتبال را در هاله ای از ابهام قرار داد. این دو بازیکن به همراه کاوه رضایی و سید حسین حسینی در لیست به اصطلاح استندبای کی روش قرار گرفته اند که مشخص نیست این فهرست آقای سرمربی دقیقا چه معنایی دارد.

601

کد خبر: 950756

وب گردی

وب گردی