آیا معاون استاندار مازندران به شهرداری تهران می رود؟

برخی شنیده ها حاکی از آن است که معاون استانداری مازندران قرار است به شهرداری تهران برود.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، علی نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، ازجمله مدیران موفق فنی و عمرانی دولت در مازندران است و به اقتضای طبیعت کار و شغل خود، همواره در میدان عمل حاضر بود و اشراف و تسلط وسیعی نیز درخصوص اوضاع عمرانی و طرح‌های زیرساختی چون مدیریت پسماند، شهرک‌ها و نواحی صنعتی، آخرین وضعیت مراکز ثقل گردشگری و توریسم و موانع سرمایه‌گذاری در مازندران دارد به شکلی که در غالب جلسات رسمی و کارگروه‌های تخصصی، می‌توان از این اشراف آماری و اطلاعاتی نبیان ازغرب تا شرق مازندران آگاه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از گذشته ارتباط کاری تنگاتنگی با سید محمدعلی افشانی شهردار تهران داشت. شنیده ها حاکی از آن است که با سوگند افشانی به‌عنوان شهردار تهران، رایزنی‌ها برای انتقال مهندس نبیان به شهرداری تهران آغاز شده است.

مدیریت‌کردن در استان مازندران به‌دلیل تعارضات و تنش‌هایی که در این استان مستعد، وجود دارد دشوار است اما مدیری که بتواند در مازندران، مدیریت موفق و به‌دور از تنش را تجربه کند قطعا در سایر استان‌ها و به‌ویژه در تهران موفق‌تر خواهد بود و براین اساس پیش بینی می‌کنیم علی نبیان در شهرداری تهران درخشش و دستاوردهای زیادی داشته باشد. محوریت نگاه فنی و عمرانی مهندس نبیان از او مدیری بی‌حاشیه، عملگرا و تکنوکرات ساخت چیزی که درحال حاضر اولویت نخست بزرگترین کلان‌شهر کشور است.

یک منبع آگاه در رابطه با جابجایی نبیان به شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: چنین حرفی تاکنون نشده و وی به عنوان معاون استاندار مازندران مشغول هستند و خواهند ماند.

وی تاکید کرد: چنین خبری اصلا وجود ندارد و کذب محض است.

901/900

کد خبر: 950994

وب گردی

وب گردی