سیدجلال سفر امارات را به روسیه فروخت!

گمانه زنی های مختلفی برای پیدا کردن دلیل خط قرمز کی روش روی نام سیدجلال ایجاد شده است!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با خط خوردن سیدجلال حسینی از فهرست تیم ملی با اعتراضات زیادی همراه شد که کی روش در نهایت برای آرام کردن شرایط مصاحبه ای انجام داد اما صحبت های این مربی پرتغالی بیشتر به این اتفاق دامن زد و شدت انتقادات را بیشتر کرد. او در حرف هایش دلیل خط خوردن سیدجلال از فهرست مسافران روسیه برای جام جهانی 2018 روسیه سن بالای این دفاع شش دانگ بیان کرد!

کی روش اعلام کرد می خواهد میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاورد و این صحبت ها در حالی است که بازیکنانی امثال پژمان منتظری و اشکان دژاگه و مسعود شجاعی راهی روسیه شده اند. اگر قرار باشد به عملکرد این بازیکنان ریز نگاه کرد از نظر کارشناسان فوتبال می توان این چهار نفر را به دو گروه خوب و بد تقسیم کرد. حسینی و شجاعی فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند، کاپیتان پرسپولیس در همین سن و سال هم بهترین مدافع لیگ برتر محسوب می شود و مسعود با درخشش هایش در لیگ یونان بازی های خوبی را برای تیمش آ.ا. ک آتن به نمایش گذاشته است.

برعکس این دو بازیکن یا تجربه منتظری و دژاگه فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند. کاپیتان دوم تیم ملی در 2 سال گذشته حتی یک نیمه هم در زمین نبوده و منتظری با اشتباهات مکررش در دیدارهای اول لیگ برتر باعث شد انتقادات زیادی از سوی هواداران به او وارد شود. همه این موارد می تواند به راحتی این دو بازیکن باتجربه تیم ملی را در گروه بد کارشناسان قرار داد.

حال در این میان گمانه زنی های مختلفی برای پیدا کردن دلیل خط قرمز کی روش روی نام سیدجلال ایجاد شده است. برخی دلیل این تصمیم سرمربی را به بازی رفت پرسپولیس با الجزیره امارات مرتبط می دانند. سیدجلال حسینی با وجود محرومیت و اینکه نمی‌توانست در امارات برای پرسپولیس بازی کند اما در کمال تعجب همگان همراه تیمش به دبی سفر کرد. این در حالی بود که در همان زمان مرکز ‌PEK و کارلوس کی‌روش فقط میزبان 5،4 بازیکن ملی‌پوش بود. نکته جالب توجه و همچنین عجیب برای همه سکوت کارلوس نسبت به این مسئله بود که واکنشی به همراه نداشت!

مرد پرتغالی انتظار داشت سیدجلال حسینی محروم به جای سفر تفریحی به امارات به مرکز PEK رفته و حداقل در کنار ملی‌پوشان باشد اما این اتفاق رخ نداد تا حالا نوبت کی روش و تلافی هایش باشد. سرمربی تیم ملی به راحتی کاپیتان، سیم خاردار، سوپرمن و یا هرچیز دیگری که لقب حسینی به خاطر درخشش هایش هست را از تیم ملی کنار گذاشت تا عنوان تنها غایب بزرگ ایران در جام جهانی را به این بازیکن باتجربه و محبوب بدهد. اگر این نظریه صحت داشته باشد، می شود گفت سیدجلال سفر روسیه را به امارات فروخت!

البته ناگفته نماند کی روش، سیدجلال را در لیست انتظار یا همان استندبای جام جهانی روسیه قرار داده است که در صورت نیاز جانشین نفرات دیگر کند ولی کاپیتان پرسپولیس برای اینکه دومین جام جهانی خود را تجربه کند کار بس دشواری پیش رو دارد.

601

کد خبر: 951088

وب گردی

وب گردی