اردوی تیم سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد

تیم سه گانه نیروهاى مسلح جمهورى اسلامى ایران، اردوى خود را در خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامى شهر نور برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشى خبرگزارى ایسکانیوز، با اعلام سرپرست تیم سه گانه نیروهای مسلح ، سومین مرحله از اردوهای تدارکاتی این تیم جهت آماده سازی و تقویت هرچه بهتر ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی نیروهای مسلح در کشور سوئد ، با حضور نماینده تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح سرهنگ سوزنی ، داور بین المللی سه گانه سرهنگ ترابی از سپاه پاسداران و آقای کلیچ ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نور در استان مازندران انجام گردید .


ناخدا حریر فروش سرپرست تیم سه گانه نیروهای مسلح افزود ، تا کنون دو مرحله اردوها در دریاچه آزادی تهران و شهرستان نور برگزار شده است ، این مرحله اردو به عنوان ایستگاه ماقبل آخر است که آخرین مرحله در تهران و دریاچه آزادی پیش از اعزام به مسابقات برگزار خواهد شد . نفرات اعزامی سه نفر بالای 40سال و 7 نفر زیر 40 سال خواهند بود و ترکیب اصلی تیم تا آخرین روز اردوها مشخص خواهد شد .


از برنامه های این اردو می توان به حضور ورزشکاران و اعضاى تیم سه گانه نیروهای مسلح در خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور جهت اسکان، حضور نفرات تیم در دریاچه الیمالات واقع در 20 کیلومتری شهرستان نور و جنگل شهرستان نور جهت تمرین و ثبت رکورد های مختلف زیر نظر کادر فنی و هدایت مستقیم سرهنگ منوچهر عزیزی سرمربی تیم می توان اشاره کرد .


گفتنی است پس از این مرحله اردو ، آخرین جلسات تمرینی و ثبت رکوردها زیر نظر اعضای کادر فنی در تهران و دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات به مدت 5 روز از تاریخ 24 خرداد ماه در کشور سوئد برگزار خواهد شد .
شایان ذکر است رکوردگیری شنا 1500 متر در دریاچه الیمالات و ثبت رکورد دوچرخه 40 کیلومتر و دو 10 کیلومتر در جنگل شهرستان نور انجام گرفت .

606

کد خبر: 954289

وب گردی

وب گردی