فروپاشی باند حاشیه ساز پرسپولیس/ تفنگدار سوم هم رفت!

آخرین عضو گروه پر سر و صدای تیم فوتبال پرسپولیس هم در آستانه جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد/

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با پایان فصل هفدهم فوتبال ایران و قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت کار مدیران باشگاه برای تمدید قراردادها آغاز شد. سرخ پوشان که از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بودند باید هرچه سریعتر با بازیکنان فعلی به توافق می رسیدند تا این تیم برای فصل جدید دچار افت شدید نشود.

کمتر کسی فکرش را می کرد سه ستاره پرسپولیس شامل کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان از این تیم جدا شوند اما کم کم زمزمه رفتن «سه تفنگدار» از سوی باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. در این میان اوضاع برای مسلمان کمی متفاوت تر بود؛ اتفاقات رخ داده در طول فصل هفدهم باعث شد برانکو ایوانکوویچ تمایلی برای ادامه همکاری با بهترین پاسور فصل نداشته باشد، حتی زمانی که مسلمان برای مذاکره با باشگاه در جلسه با حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه شرکت کرد و با پیشنهاد راضی کردن برانکو در صورت توافق برای تمدید قرارداد نیز مواجه شد، مرد کروات نیمکت سرخپوشان آب پاکی را روی دست شماره 77 تیمش ریخت و از عدم تمایلش برای ادامه همکاری گفت تا داستان محسن مسلمان و پرسپولیس نیز اینگونه خاتمه یابد.

بعد از آن نوبت «پسر برانکو» بود؛ مذاکرات و توافق فرشاد احمدزاده با تیم لهستانی به صورت رسمی اعلام و تایید شد تا شوک اول به هواداران این تیم وارد شود. برخی هواداران ناراحت و عصبانی بودند و برخی تنها برای بازیکن سابق تیمشان آرزوی موفقیت می کردند اما اوج این اعتراضات زمانی رخ داد که کامیابی نیا هم اعلام کرد می خواهد پرسپولیس را ترک کند!

کامیابی نیا نیز که فصل پر سر و صدایی را پشت سر گذاشت یکی دیگر از نفراتی بود که ارتش برانکو را در اوج مشکلات تنها گذاشت. کامیابی نیا با باشگاه در برخی مسائل دچار اختلاف حساب مالی شد و شرط خود را روشن شدن این مسائل عنوان کرد. «گتوزو پرسپولیسی‌ها» که برای ماندن در جمع سرخپوشان پیشنهادات عجیبی مثل قرارداد 3 میلیارد تومانی داشت به دنبال پیوستن به تیم ترکیه است. شنیده می شود کامیابی نیا اگر با تیم ترکیه ای به توافق نرسد با همان شرایط عجیب به پرسپولیس بازخواهد گشت اما اینبار مانع بزرگی مثل برانکو سد راه او خواهد شد؛ پروفسور به مسوولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تیمش دیگر نیازی به کامیابی نیا ندارد.

601

کد خبر: 954612

وب گردی

وب گردی