آغاز سریال‌های جدید تلویزیون همزمان با تب داغ فوتبال

همزمان با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال، سریال های جدید سیما روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، با پایان ماه مبارک رمضان و اتمام سریال‌های مناسبتی، تلویزیون پخش مجموعه های جدید را آغاز می‌کند.

شبکه اول سیما قرار است سریال اپیزودیک «راه و بیراه» را به جای سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان پخش کند.

از سوی دیگر شبکه دو هم یک سریال کره ای را به جای مجموعه «بچه مهندس» پخش می کند.

از این میان پایان ماه مبارک رمضان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال همراه شده که مخاطبان بسیاری دارد. از آنجایی که پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در جدول برنامه های شبکه سه سیما جایگاه ویژه ای دارد، هنوز سریال جایگزینی برای «رهایم نکن» مشخص نشده است.

در ادامه نگاهی می اندازیم به سریال های جدید سیما که قرار است از امشب روی آنتن روند.

** شبکه یک

«راه و بیراه»، «بخش قلب» و پس از آن مجموعه «پدر»، قرار است از شبکه های مختلف سیما پخش شود. مجموعه «راه و بیراه» به کارگردانی داود بیدل از امشب 27 خرداد ماه جایگزین «سردلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی می شود.

این سریال 30 قسمتی داستان چند جوان که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده اند را روایت می کند، این سریال اپیزودیک است ولی به لحاظ مضمونی موضوعات با هم مرتبط و نزدیک به هم هستند.

«راه و بیراه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که هر شب به جز پنج شنبه ها حوالی ساعت 22:15 روی آنتن خواهد رفت و تکرار آن ساعت 1 بامداد و 15 روز بعد پخش می شود.

** شبکه دو

از سوی دیگر مجموعه « پدر» اثر بهرنگ توفیقی هم که قرار بود برای ماه مبارک رمضان آماده پخش شود، نتوانست جایگزین سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری شود.

سریال «پدر» نیز در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار دارد که به زودی روانه آنتن می شوند.

این فیلم به تهیه کنندگی و نویسندگی حامد عنقا درباره پسر جوانی است که در یک ماه عاشق می شود و در این میان ماجراهای بسیاری برایش پیش می آید.

«پدر» در تابستان 97 پس از مجموعه کره ای «بخش قلب» از شبکه دوم سیما پخش می شود.

** شبکه پنج

از این میان، شبکه تهران که از نیمه اول ماه رمضان مجموعه «آخرین بازی» را روی آنتن برده برد، هنوز سریال جدیدی را معرفی نکرده است.

پخش مجموعه «آخرین بازی» از شبکه تهران همچنان ادامه دارد. این سریال 40 قسمتی که در سال 93 از شبکه تهران پخش شده بود، در حال حاضر به قسمت بیست و سوم رسیده است.

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران در تیر ماه ۱۳۹۳ کلید خورد.

قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر، اتفاقات جالبی برای او رخ می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان، مسابقات جام جهانی فوتبال آغاز شده که نزد بیشتر مخاطبان اهمیت بسیاری دارد.

بطور حتم فیلمسازان و همچنین مدیران شبکه های مختلف سیما پخش مسابقات فوتبال را در نظر گرفته وبه همین دلیل است که نمایش سریال های جدیدی را به مدت زمانی دیگر موکول کرده اند تا این آثار نزد مخاطبان به خوبی دیده شود.

نکته قابل توجه این است که ماه مبارک رمضان و همچنین مسابقات جام جهانی فرصت ساخت مجموعه های جدید و نو را برای فیلمسازان بوجود آورده است. بنابراین انتظار مخاطبان از سریال های تلویزیونی پس از یک مدت طولانی بالا می رود و توقع داریم که فیلم های با کیفیت بالا و همچنین موضوعات قابل تأمل تولید شود.

503

کد خبر: 956442

وب گردی

وب گردی