هرچه بیشتر در صحنه باشید، دشمن عقب نشینی خواهد کرد

آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج کارکنان واحد تهران شمال با حضور دکتر حسین نصیرزاده، فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و اعضای شورای بسیج کارکنان واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران شمال در این مراسم دکتر حسین نصیرزاده با اعلام این که بسیج شجره طیبه ای است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) جهت پاسداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاسیس شده است گفت: اگر امروزه به تفکرات امام راحل عمل کنیم و آنرا سرلوحه امور قرار دهیم هیچ آسیبی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نخواهد کرد و در این مقوله بسیج به عنوان موتور محرک برای عمل به فرامین امام راحل شناخته می شود.

مدیر کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بسیج در دانشگاهها در سه بخش بسیج دانشجویی، بسیج استادان و بسیج کارکنان حضور دارد بسیج دانشجویی در حوزه های علمی ، بسیج کارمندی در بستر سازی دانشگاه و بسیج استادان مسئولیت هدایت نسل جوان را دارد که خروجی این امر، تربیت جوانانی با بصیرت ، متعهد و هوشیار و ولایت مدار برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروزه هدف دشمن مأیوس کردن مردم از دستاوردهای انقلاب است که با هدایت عالمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همانگونه که زمان جنگ تحمیلی کشور سربلند از این آزمون بیرون آمد، از این فتنه نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

وی افزود: دشمن امروزه در میدان جنگ اقتصادی ورود کرده است و هدفش خدشه دار کردن وحدت و اتحاد بین آحاد مردم است و باید ماموریت سرباز ولایت مدار و با بصیرت، حفظ انسجام و آمادگی دفاعی باشد و البته هر چه قدر شما بیشتر در صحنه حضور داشته باشید، دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حمید رضا خدامی در زمان تصدی مسئولیت بسیج کارکنان واحد تهران شمال، سید محمد صادق هاشمی به این سمت معرفی شد.

کد خبر: 960229

وب گردی

وب گردی