رئیس انجمن کروکت: برنامه داریم با دانشگاه آزاد همکاری کنیم

رئیس انجمن کروکت گفت: برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم تا در آینده نزدیک، همکاری های خوبی با دانشگاه آزاد داشته باشیم و دوره های آموزشی برگزار کنیم.

عباس ولیخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره برنامه های انجمن کروکت اظهار داشت: یک دوره مسابقه کروکت آقایان و بانوان هم زمان با دهه کرامت در باشگاه فرهنگی ورزشی وی رویال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات آقایان با حضور حدودا 20 تیم، 4 و 5 مرداد ماه و مسابقات بانوان با حضور حدودا 10 تیم 6 مرداد ماه در رشته گلف کروکت GC برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن کروکت با اشاره به حضور بیش از یک ساله ورزش کروکت در کشور افزود: خوشبختانه هر هفته شاهد برگزاری دو دوره مسابقه باشگاهی هستیم و دوره آموزشی و توجیهی این ورزش نیز روزانه در باشگاه فرهنگی ورزشی وی رویال در حال برگزاری است.

ولیخانی در مورد همکاری با دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حال برگزاری دوره توجیهی و آموزشی دانش آموزان 8 تا 10 پسر استان تهران هستیم. همچنین برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم تا در آینده نزدیک، همکاری های خوبی با دانشگاه آزاد داشته باشیم و دوره های آموزشی برگزار کنیم.

604

کد خبر: 962057

وب گردی

وب گردی