روند صعودی سکه در بازار ادامه دار شد/ دلار ۱۰۶۳۰ تومان+ جدول

بر اساس قیمت های اعلام شده اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۰۱ دلار و نیز نرخ دلار در بازار قاچاق ۱۱ هزار و ۶۳۰ تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز نسبت به روز گذشته بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۰ هزار و ۶۷۰ تومان افزایش با قیمت ۳۲۹هزار و ۲۲۰ تومان داد و ستد شد و طلای ۲۴عیار با ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان افزایش به قیمت ۴۳۸هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با ۲۸۹ هزار تومان افزایش به ارزش 4 میلیون و ۳۱۵ هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۸۰ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش ۳میلیون و ۸۰۱ هزار تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با ۱۸۰ هزار تومان افزایش قیمت با نرخ دو میلیون و ۱۰ هزار تومان معامله شد و ربع سکه با ۴۰ هزار تومان افزایش به ارزش یک میلیون و ۲۰ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت به ارزش ۵۴۰ هزار تومان رسید.

دلار در بازار آزاد با ثبات با قیمت چهار هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد و همچنین نرخ دلار در بازار قاچاق با ۶۷۰ تومان افزایش قیمت به ارزش ۱۱هزار و ۶۳۰ تومان در اختیار متقاضیان این ارز قرار گرفت.

همچنین یورو با ۸۹۴ تومان افزایش با قیمت ۱۳ هزار و ۶۱۴ تومان، پوند انگلیس با هزار تومان افزایش به ارزش ۱۵.۲۰۶ تومان و درهم امارات با ۱۸۴ تومان افزایش با قیمت ۳.۱۶۹ تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی به قیمت ۱۲۰۱ دلار مورد معامله قرار گرفت.


انتهای پیام/

کد خبر: 967630

وب گردی

وب گردی