گول  تبلیغات جراحی  زیبایی در فضای مجازی را نخورید/بیشتر جراحی ها توسط افراد غیر پزشک انجام می شود

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ضمن هشدار در مورد تبلیغات اغواکننده جراحی زیبایی در فضای مجازی گفت: در صورتی که جراح بینی حاذق نباشد مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، بابک نیکومرام دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی گفت: ‌این کنگره به زبان انگلیسی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بین‌المللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 ‌آبان ماه برگزار می‌شود و برای فوق تخصص های جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازآموزی است.


وی افزود: متعاقب این کنگره نیز کنگره داخلی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ۲۴ تا ۲۵ ‌آبان برگزار خواهد شد که محور آن بادی‌کانتورینگ است.
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه اگر جراح بینی حاذق نباشد ممکن است مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز کند، گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحی بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد. البته هر عمل جراحی ممکن است عوارضی ‌داشته باشد که قبل از عمل باید تمام مخاطرات آن به بیمار اعلام شود.

مردم به تبلیغات اغواکننده در مورد جراحی‌های مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند، تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسین های اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام می‌گیرد


نیکومرام گفت: مردم به تبلیغات اغواکننده در مورد جراحی‌های مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند، تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسین های اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام می‌گیرد که لازم است بیماران مشخصات جراح مورد نظر را از طریق مراجعه به سایت نظام‌پزشکی، سایت انجمن جراحان ‌پلاستیک و سایت انجمن جراحان گوش و حلق و بینی چک کنند و نکته دیگر این است که همچنین مطمئن باشند عمل جراحی در کلینیک جراحی محدود و بیمارستان‌های معتبر انجام می‌گیرد. انتهای

پیام/

کد خبر: 975914

وب گردی

وب گردی