طراحی سیستم‌های بومی ارتباطات امن و سریع توسط یک شرکت دانش‌‌بنیان

یک شرکت دانش بنیان داخلی فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های ارتباطات امن و سریع از سال ۷۶ در کشور آغاز کرده است و در این چند سال به کمک نیروهای توانمند، توانسته پروژه های مختلفی را به اتمام برساند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی در حال حاضر با در اختیار داشتن نیروی مجرب که بیشتر آنها از جوانان متخصص و نخبه کشور هستند، در زمینه طراحی و ساخت سیستم های ارتباطی به عنوان یکی از شرکت های مطرح در حوزه IT به حساب می آید.

شرکت پایداران پارسا، اقدام به طراحی و ساخت سیستم نوین ارتباطات مؤثر دوطرفه بلادرنگ با نام (Realtime Effective Communications System (RECS کرده است که به گفته سعید فرمان مدیر عامل این شرکت، با نصب این سیستم در بخش های گوناگون سازمان می توان به صورت شفاف، صریح و مستقیم از نظرات و افکار کارمندان یا مراجعان مطلع شد. این فرآیند بدون دخالت نیروی انسانی و به طور سیستماتیک انجام شده و پس از جمع آوری نظرات و اطلاعات مورد نیاز، داده ها را تجزیه و تحلیل کرده و اطلاعات خروجی را در اختیار مدیران ارشد سازمان قرار می دهد.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از محصولات این شرکت، طراحی سیستم هوانما برای اعلام وضعیت آب و هوای مناطق مختلف کشور به صورت گرافیکی است. این سیستم نرم افزاری بوده و در دو نسخه تهیه شده است، نسخه نمایش آب و هوای مسیرهای بین شهری و نسخه نمایش آب و هوای استانهای کشور. داده های مورد استفاده در پروژه از نوع فایل ساخت یافته XML است. با توجه به نوع آب و هوای خوانده شده از فایل XML که ۱۸ حالت دارد یک تصویر مناسب و مرتبط با آن نوع آب و هوا نمایش داده می شود. این سیستم در ترمینال و فرودگاه نصب شده و در حال اجرا است.

طراحی روشنایی اماکن نیز از جمله محصولات تولیدی این شرکت است که از این سیستم می توان در اسکله های بارگیری، در مراکز بزرگ نفتی و همچنین چراغ های یک شهرک مسکونی جهت کنترل شدت نور لازم برای قسمت های مختلف این مجموعه ها استفاده کرد. این سیستم به هنگام شب و تاریک شدن هوا و همچنین مواقعی که هوا غبارآلود و امکان دید کم شده است و روز هایی که هوا ابری و دید کم است، استفاده می شود. استفاده از این سیستم در این زمان هایک امر لازم و حیاتی است.

سیستم کنفرانس یکی دیگر از محصولات این شرکت است که برای ایجاد کنفرانس بین شرکت کنندگان در جلسات اداری مدیران، همایش های علمی و همچنین جلسات هیات دولت مورد استفاده قرار می گیرد لذا از سیستم کنفرانس می توان در تمام طول شبانه روز استفاده کرد. سیستم از سهولت کاربری قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و کاربر احساس راحتی قابل توجهی در احساس کار با آن دارد. سیستم به صورت تمام دیجیتال و نرم افزاری طراحی و تهیه شده است و با کیفیت بالای صوت می تواند موجبات برگزاری جلسات مهم را برقرار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 990108

وب گردی

وب گردی