بهبود بررسی وضعیت بیماران با تکنولوژی پزشکی پیشرفته

یک شرکت دانش بنیان داخلی از سال 77 فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پرشکی و مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار در کشور آغاز کرد. هدف از تشکیل این شرکت، بهبود بررسی وضعیت بیماران از طریق استفاده از تکنولوژی پزشکی پیشرفته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محصولات این شرکت به لحاظ کیفیت بالا و کاربری آسان کاملاٌ شناخته شده است. این شرکت پس از چند سال تحقیق و بررسی در خصوص پارامترهای مختلف مانیتورینگ، تولید محصولات خود را آغازکرد و در سال های اخیر بیش از 70 درصد از سهم بازار داخل را به خود اختصاص داده است.
به گفته عبدالرضا یعقوب زاده طاری، مدیر عامل شرکت پویندگان راه سعادت، این شرکت با بهره گیری از دانش فنی کارکنان تحقیقاتی و تولیدی خود روز به روز محصولاتی با کیفیت تر و به روزتری را به بازار عرضه می کند.


وی افزود: ما پس از اخذ استاندارد های بین المللی ISO 9001 ، ISO 13485 و CE، صادرات محصولات خود را به سراسر جهان آغاز کردیم و تا به حال محصولات خود را به بیش از 45 کشور اعم از ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلاروس، روسیه، کانادا، پرو، بولیوی، مالزی، تایوان، تایلند، سوریه، پاکستان، آذربایجان، امارات متحده عربی ( دبی )، عراق ، لبنان، مصر، آفریقای جنوبی و ... صادر کرده ایم.


این فعال دانش بنیانی در ادامه تصریح کرد: ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات به این کشور ها از طریق نمایندگان فعال شرکت در آن کشورها صورت می گیرد. انتقال تکنولوژی به کشورهای بلاروس، ترکیه و سوئد یکی دیگر از دستاوردهای شرکت ما محسوب می شود.


وی در ادامه بیان کرد: شرکت با راه اندازی خط تولید خود در مالزی راه را برای فروش محصولات در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی و خاور میانه آسان کرده است و شروع راه اندازی خط تولید در کانادا ورود به بازار آمریکای شمالی را امکان پذیر می سازد.

یعقوب‌زاده طاری در خصوص محصولات تولیدی شرکت، عنوان کرد: محصولات شرکت ما عبارتند از«مانیتور علائم حیاتی بیمار با پارامترهای ECG، SPO2، NIBP، Temp، Resp، IBP، Gas Analyzer ، Brain Function Assessment و صفحه نمایش 3/4 تا 5/18 اینچی با مدلهایNovin S630, S1600, S1800, Zagros, Zagros Modular, Alborz B5, Alborz B9 B9Modular, Aria, Zagros s»، «سـانتـرال مـرکزی با مدلSAHAND»، «سیستم الکتروکاردیوگراف با مدل‌های Dena 350,650 »، «سیستم آریاتی سی (Aria TC) با قابلیت ارسال علائم حیاتی روی بسترهای مخابراتی بی‌سیم در عملیات اورژانس، تجهیزات پوششی با قابلیت ثبت علائم حیاتی بیماران و انتقال داده به مراکز درمانی از طریق گوشی‌های هوشمند» و «سیستم ونتیلاتور کمپرسوری قابل استفاده در بخش ICU برای بزرگسالان و اطفال».


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شرکت پویندگان راه سعادت در سال 79 موفق به اخذ تأییدیه استاندارد کاربردی محصولات خود از طرف اداره کل تجهیزات پزشکی شد و در سال 80 نسبت به پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت مطابق استاندارد بین‌المللی ISO 9001 وEN 46001 اقدام کرد و دارای گواهینامه‌های بین‌المللی ISO 13485و ISO 9001 از موسسه QS در زمینه طراحی و تولید تجهیزات مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار است.
ضمنا تولیدات این شرکت می‌تواند پاسخگوی بخشهای اورژانس، اتاق عمل جنرال، اتاق عمل قلب باز، ریکاوری، ICU و CCU در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی و همچنین جهت مراقبت در منزل باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991890

وب گردی

وب گردی