ساخت 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ناجا

معاون بهداد ناجا با اشاره به آماده شدن نهمین بیمارستان ناجا در شهر کرمانشاه، گفت: 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیروی انتظامی به ترتیب اولویت در استان های ارومیه، زاهدان و اصفهان احداث می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سید محمدرضا سید احمدیان در حاشیه سفر به استان اصفهان، در خصوص توسعه بیمارستان های نیروی انتظامی در استان های کشور گفت: ساخت بیمارستان های ناجا در درجه اول براساس آمایش سرزمینی، جمعیت و تعداد خانواده های کارکنان و بازنشستگان این نیرو، یکی از اولویت های کاری معاونت بهداد ناجا است که براساس منابع در اختیار، اقدام می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال حاضر از 8 بیمارستان افتتاح شده برخوردار است، گفت: نهمین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروی انتظامی در استان کرمانشاه آماده شده که در صورت تامین منابع لازم به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون بهداد نیروی انتظامی گفت: بعد از اتمام کار بیمارستان ناجا در کرمانشاه، 3 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دیگر نیز به ترتیب اولویت استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و اصفهان احداث خواهد شد.

به گفته سردار سید احمدیان، علاوه بر کارکنان و خانواده های آنان، سایر مردم نیز می توانند از خدمات بیمارستان های ناجا براساس ضوابط و شرایط تعیین شده استفاده کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی در ادامه یکی از اقدامات مهم معاونت بهداد ناجا را اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و مرزی و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم این مناطق در قالب طرح های مردم یاری ذکر کرد و گفت: این طرح بیشتر در هفته ناجا، ایام و مناسبت های مختلف و همچنین در زمان وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و ... انجام می شود.

وی از اجرای طرح مردم یاری معاونت بهداد ناجا در دهه فجر امسال به مناسبت جشن 40 سالگی انقلاب خبر داد و گفت: سعی می کنیم بیشتر پزشکان خود را به استان های محروم و نقاط مرزی اعزام و بتوانیم در این ایام به مردم عزیز این مناطق خدمت رسانی شایسته ای ارائه دهیم .

سردار سید احمدیان، به افتتاح مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ستاد کل نیروهای مسلح شغل پلیس را یک شغل پر استرس می داند به همین دلیل اولین "مرکز سلامت روان و رفتار کارکنان" در نیروی انتظامی راه اندازی شد و این نشانه اهمیتی است که ناجا برای سلامت روحی و روانی کارکنان خود قائل است.

معاون بهداد ناجا افزود: هم اکنون دفاتر این مرکز نیز در استان ها فعال شده تا طی یک برنامه ریزی مدون کارکنان و سربازان وظیفه مشغول خدمت در نیروی انتظامی با کمترین آسیب های روحی و روانی مواجه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 993286

وب گردی

وب گردی