همزمان با فرارسیدن عاشورای حسینی، پنجشنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۵، حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیهالسلام) و فضای پیرامونی آن در شیراز غرق در سیاهی عزا شد. عاشقان اهلبیت(علیهمالسلام) با حضور در آیینهای سوگواری و عزاداری، بار دیگر ارادت خود را به ساحت حضرت اباعبدالله و یاران باوفایش ابراز کردند و جلوههایی از شور و شعور حسینی را در سومین حرم اهلبیت(علیهمالسلام) به نمایش گذاشتند.
نظر شما