به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست مدیران روابط عمومی مراکز استانهای دانشگاه آزاد اسلامی در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.
محمدامین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در این مراسم گفت: بیش از دوسال است که مسئولیت روزنامه را به عهده گرفتم و در طی این مدت سعی کردیم جایگاه این رسانه را در جامعه علمی و آموزشی تثبیت کنیم و تحولات دانشگاه آزاد را به جامعه منتقل کنیم.
وی افزود: رسانههای دانشگاه آزاد جایگاه مطلوبی در سراسر کشور دارند و می توان ادعا کرد که روزنامه فرهیختگان یکی از ۳ رسانه برتر مکتوب کشور است.
ایمانجانی تاکید کرد: روزنامه فرهیختگان در زمینه فضاسازی و فکرسازی فعالیت دارد و اکثر محتواها را خود تولید می کند؛ همچنین یک جلد مخصوص دانشگاه با نگاه ویژه به دانشگاه آزاد اسلامی چاپ می شود و چهرههای مختلف علمی دانشگاهی به این روزنامه افزوده شده است.
مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان اظهار کرد: مباحث جریانی و عملیاتهای رسانه ای بیشتر در صفحه اول روزنامه چاپ می شود تا در بزنگاه های رسانه ای گفتمان سازی و جریان سازی کند که با جریان سازی های رسانه ای، پژوهش های دانشگاه آزاد اسلامی مثلاً در حوزه کشاورزی در سطح جامعه نمایان و تاثیرگذار شده است.
وی افزود: نباید از روابط عمومی و بدنه دانشگاه جدا شویم و جریان سازی رسانه های مکتوب در سطح نخبگی است.
ایمانجانی با بیان اینکه فرهیختگان چهارمین روزنامه پرتیراژ کشور است، گفت: روزنامه فرهیختگان در سطح همه واحدهای دانشگاه و جامعه علمی پخش می شود تا بار علمی دانشگاه را در جامعه نمایان کند و پای دغدغه های دانشجو و استاد بنشیند.
مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان تصریح کرد: توزیع روزنامه در سطح استان های کشور به عهده نمایندگان مخصوص است و درحال طراحی مدلی هستیم که سوژه های واحدها را بیشتر دریافت و بررسی کنیم همچنین پژوهش هایی که در واحدها انجام می شود در سطح ملی بررسی می شود.
ایمانجانی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها باید دانشجویان پژوهشگر و استادان نخبه و انقلابی را معرفی کنند و ستون هایی برای دریافت یادداشت ها و مطالب این افراد در روزنامه درنظر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/