آمادگی دانشجومعلمان آذربایجان شرقی برای جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی گفت: دانشجو معلمان این استان جهت حضور در کلاس‌های درسی که معلمانشان به ویروس کرونا مبتلا شدند، بعد از بازگشت شرایط عادی به کشور اعلام آمادگی کردند.

رضا حصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اولین حرکت در کشور برای امداد به دستگاه تعلیم و تربیتی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: دانشجو معلمان این استان جهت حضور در کلاس‌های درسی که معلمانشان به ویروس کرونا مبتلا شدند، بعد از بازگشت شرایط عادی به کشور اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی همچنین جهت برپایی کلاس‌هایی خارج از ساعات آموزشی جهت جبران عقب افتادگی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تحت عنوان گروه‌های جهادی اعلام آمادگی کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حوزه آموزش با شیوع ویروس کرونا در کشور با بحرانی جدی روبه رو شده است، گفت: دانش آموزان به دلیل شیطنت‌های ذاتی در منزل آنگونه که باید و شاید از کلاس‌های درس آنلاین یا پخش شده از تلویزیون بهره لازم را نمی‌برند.

وی اضافه کرد: آموزش غیر حضوری در استان‌های مختلف کشور زیر ساخت‌های کافی برای آموزش غیر حضوری دانش آموزان در آموزش و پرورش ندارد. در نتیجه رفع این وقفه آموزشی یک برنامه‌ریزی و جهاد بعد از اپیدمی کرونا را از سوی جامعه فرهنگیان کشور می‌طلبد.

حصاری با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در نظام گفتمانی و شرایطی که در سیستم آموزش و پرورش حاکم وجود دارد، گفت: ویروس کرونا بحرانی را در کشور و جهان به وجود آورده که مشکلات و وقفه‌هایی را در ماموریت‌هایی که رهبر انقلاب تعیین کردند، ایجاد می‌کند. دانشجو معلمان برای رفع این مشکلات باید تمام تلاش خود را با فعالیت‌های جهادی به ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065870

وب گردی

وب گردی