دعوت دانشجویان به چالش زنگ انشا

چالش زنگ انشا در ۲ محور جدی و طنز درباره موضوعات پیرامون کرونا به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد دانشجویان را به چالش زنگ انشا دعوت کرد.
فاطمه اخوان در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز ضمن تایید این خبر اظهار کرد: دانشجویان در چالش زنگ انشا باید در ۲ محور جدی و طنز دست به قلم شوند و دست نوشته‌های خود را در موضوعات مشخص ارسال کنند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد درباره موضوعات طنز چالش زنگ انشا عنوان کرد: دانشجویان باید با انتخاب یکی از موضوعات نوروز خود را چگونه گذراندید؟(نوروز و کرونا )، کرونا و ازدواج، کرونا و جمعیت، کرونا و صله رحم، کرونا و زن و شوهرها، کرونا و قرنطینه و کرونا و فاصله گذاری اجتماعی مطلب خود را بنویسند.
وی ادامه دامه داد: دانشجویان همچنین در بخش جدی باید یکی از موضوعات کرونا و صلح بین‌الملل، کرونا و تولید، کرونا و کادر درمان، کرونا و خانواده، کرونا و فضای مجازی و کرونا،فردیت وجمع گرایی را به دلخواه انتخاب کنند.
اخوان درباره مراحل شرکت در چالش زنگ انشا بیان کرد: دانشجویان پس از انتخاب بخش جدی یا طنز و یک موضوع، مطلب خود را حداکثر تا ۵۰۰ کلمه بنویسند و سپس به آی دی @danaie_nejatadmin ارسال کنند.
گفتنی است پویش دانایی و نجات که به همت اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانشحویان مستقل راه اندازی شده پیشتر نیز دانشجویان را به چالش اهدای خون دعوت کرده بود.
انتهای پیام/
کد خبر: 1067581

وب گردی

وب گردی