کادر درمان با ایثار و فداکاری برای مقابله با کرونا جهاد می‌کنند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با رئیس بیمارستان فرهیختگان گفت: دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری، جوان مردی و اخلاص رزمندگان است که این ویژگی‌ها امروز در مدافعان سلامت وجود دارد. رزمندگان ما در آن زمان از زندگی شیرین خود گذشتند و زیباترین نوع مرگ یعنی شهادت را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه دیدار با کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان، در نشستی صمیمانه با حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان اظهار کرد: ما امروز در خط مقدم دفاع از حریم سلامت قرار داریم و به منظور تقدیراز مدافعان سلامت به بیمارستان فرهیختگان آمدیم.  

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری، جوان مردی و اخلاص رزمندگان است که این ویژگی‌ها امروز در مدافعان سلامت وجود دارد. رزمندگان ما در آن زمان از زندگی شیرین خود گذشتند و زیباترین نوع مرگ یعنی شهادت را انتخاب کردند.

صالحی آرا اضافه کرد: بدون شک همه مردم قدردان زحمات کادر درمانی هستند چرا که شما در خط مقدم مبارزه با ویروسی قرار دارید که قطع به یقین، دست پرورده دشمنان بشریت است. حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا بسیار سخت است و اما کادر درمانی با ایثار و فداکاری در این زمینه فعالیت دارند.  

وی گفت: آن چه که از دست ما بر می آید، در وهله اول دعای خیر است و امیدواریم کادر درمانی با گذشت و فداکاری بتوانند عاقبت بخیری را برای خود و خانواده خود رقم بزنند. ما در مجموعه مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد، آمادگی کامل را برای کمک به کادر درمانی داریم و از هیچ تلاشی برای کمک رساندن به این عزیزان دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان عنوان کرد: بیمارستان فرهیختگان از بهمن ماه سال ۹۷ آغاز به کار کرد و از بهار سال ۹۸ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد؛ همزمان‌با شیوع کرونا در اسفندماه سال ۹۸، بیمارستان فرهیختگان فعالیت خود را در زمینه پذیرش بیماران کرونایی آغاز کرده و باتوجه به وظیفه اجتماعی دانشگاه آزاد، وظیفه خود دانستیم که در این زمینه نیز ورود پیدا کنیم.

وی افزود: طی این مدت حدود ۲ هزار بیمار کرونایی را پذیرش کردیم که از این میان، متاسفانه ۳۰ بیمار که بیشترشان سالمند بودند، جان خود را از دست دادند. ‌در زمان پذیرش بیماران کرونایی، تمامی بخش‌های بیمارستان تعطیل شد و تمامی کادر درمان همانند دوران ۸ سال دفاع مقدس، در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا ایثار و فداکاری کردند.

غلامرضایی تاکید کرد: متاسفانه درحال حاضر بسیاری از کادر درمانی خسته شده‌اند و بخش قابل توجهی از پرسنل ریزش داشته اند. لذا امیدواریم که هرچه زودتر با ساخت واکسن این ویروس، شاهد نابودی آن و بازگشت آرامش به کشور باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =