اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس در کانادا آزمایش می شود

مقامات قانونگذاری کانادا اجازه آزمایش سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک در این کشور را صادر کرده اند که قرار است در مناطق روستایی ارائه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از انگجت، اسپیس ایکس به زودی سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک را برای ساکنان کانادا ارائه می کند.

قانونگذاران این کشور همراه وزارت نوآوری علوم و توسعه اقتصادی کانادا با درخواست اسپیس  ایکس در این باره موافقت کرده اند و اجازه می دهند به طور آزمایشی دسترسی به سرویس اینترنت استارلینک در این کشور فراهم شود.

قرار است اسپیس ایکس این طرح آزمایشی را نخست در بخش های روستایی کانادا اجرا کند.

آزمایش این سرویس چند قبل و پس از آن آغاز شد که اسپیس ایکس ایمیل هایی به کاربرانی ارسال کرد که خواهان اطلاعات بیشتر در این باره بودند. 

سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک در آمریکا با هزینه ماهانه ۹۹ دلار عرضه می شود و علاوه بر آن مشتریان با ۴۹۹ دلار هزینه سخت افزار مورد نیاز را پرداخت کنند.

البته این شرکت در ایمیل برای کاربران توضیح داده در اوایل این سرویس دچار اختلال خواهد بود و احتمالا در بازه هایی کوتاه مدت نیز قطع خواهد شد. اما برخی کاربران گزارش های مثبتی از عملکرد اینترنت ماهواره ای استارلینک ثبت کرده اند.

منبع:مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1080235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =