اعلام جزئیات برگزیدگان مسابقات فرهنگی واحدهای دانشگاهی شرق استان تهران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند جزئیات برگزیدگان مسابقات فرهنگی واحدهای دانشگاهی شرق استان تهران را تشریح کرد.

مهدی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره قرعه‌کشی و اهدای جوایز برندگان مسابقات فرهنگی کارکنان و دانشگاهیان واحدهای شرق استان تهران عنوان کرد: مسابقه «ما ملت امام حسینیم» با مشارکت اداره بنیاد شهید و ایثارگران و با محوریت بیانات مقام معظم رهبری درباره امام حسین(ع) و حادثه عاشورا در دهه پایانی ماه صفر در دو بخش خانواده شهدا و ایثارگران و نیز دانشگاهیان واحد دماوند برگزار شد.

وی افزود: همچنین مسابقه «مجنون در جزیره» (زندگی نامه شهید محمد رضا علیجانی) نیز با هدف آشنایی بیشتر دانشگاهیان با سیره شهیدان دفاع مقدس در دو سطح پرسنل حفاظت واحدهای شرق استان تهران و نیز دانشگاهیان واحد برنامه‌ریزی و اجرا شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: مسابقه «مجنون در جزیره» در قالب طرحی فرهنگی و در حاشیه کارگاه آموزشی پرسنل حفاظت شرق استان تهران برگزار شد. البته پس از برگزاری موفقیت‌آمیز این مسابقه برای دومین بار نیز در واحد دماوند اجرایی شد که استقبال چشم‌گیر دانشگاهیان را در پی داشت. گفتنی است به پنج نفر از برگزیدگان، هدایای نقدی تقدیم شد.

ملک‌محمدی با اشاره به ضرورت تکریم خانواده شهدای عظیم‌الشان و ایثارگران عنوان کرد: همانطور که ذکر شد مسابقه «ما ملت امام حسینیم» برای ایجاد نشاط و تبیین بیانات رهبری فرزانه انقلاب در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد و به 6 نفر از برگزیدگان به قید قرعه هدایایی از سوی بنیاد شهید اهدا شد.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونایی و لزوم کاهش ترددها به دانشگاه با تلاش و برنامه‌ریزی کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند همه مراحل مسابقات در فضای تحت وب و به‌صورت مجازی برگزار شده است. به جهت حفظ امنیت و سلامت دانشگاهیان رویدادها و مسابقات فرهنگی پیش رویِ دانشگاه نیز به صورت مجازی و تحت وب پیش‌بینی شده است. شیوه‌نامه‌های تشویقی مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ویژه دانشجویان و استادان در دست تنظیم است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان برای مشاهده نتایج قرعه‌کشی و اسامی برگزیدگان نهایی مسابقات به وب‌سایت اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد دماوند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =