۱۶ آذر، نماد مطالبه گری، آزاد اندیشی و تن ندادن به ذلت و وابستگی هاست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، روز دانشجو را نماد مطالبه گری، آزاد اندیشی و سرنسپردن به ذلت و وابستگی ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قاضی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرگزاری ایسکانیوز به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو با تبریک این روز مهم و تاریخی گفت: حرکت دانشجویی به حق نماد مطالبه گری، آزاد اندیشی و سرنسپردن به ذلت و وابستگی توسط قشر فرهیخته، تأثیرگذار و اندیشمند دانشجو است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قاضی زاده با اشاره به اینکه حرکت دانشجویی و مبارزات میلیونی ملت ایران در زمانی که کشور زیر چکمه آمریکای جهانخوار قرار داشت، به وقوع پیوست تصریح کرد: این حریت و آزادی خواهی مردم آگاه ایران بود که با ندای دینی، الهی و اعتقادی امام خمینی ( ره) آمیخته شد و تبدیل به انقلابی شکوهمند، ارزشمند و بی نظیر در جهان شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مقابله و ستیزه گری مستکبران جهانی با استکبارستیزان دانشجو نشان از طمع ورزی دشمن و عدم تحمل آزاد اندیشی و آزاده خواهی دارد، تشریح کرد: دانشجویان در این روز برای اعتلای کشور و جلوگیری از خرد شدن و تاراج نام، آب، خاک، اعتبار، اعتقادات و سرمایه های دینی، الهی و مادی کشور، همچون دیگر اقشار جامعه، جان عزیز خود را تقدیم کردند.

این مسئول با تأکید بر اینکه این روز تاریخی و دیگر وقایع مهم تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی درس های بزرگی برای همگان در خود نهفته دارد، تشریح کرد: این وقایع نشان داد هرکدام از ما باید به اندازه توان و تخصص خود برای پیشرفت، استقلال و اعتلای کشور گام برداریم و بر توان کشور بیافزاییم.

کد خبر: 1083007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =