هدف بعدی‌مان قهرمانی در آسیا است

رکابزن تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است حالا که قهرمانی لیگ را به دست آورده‌اند، باید خود را برای فتح آسیا آماده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمد پورشریف از جمله رکابزنانی است که با حضور در تیم دانشگاه آزاد اسلامی، به قهرمانی این تیم در رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری امسال کمک کرد. به همین بهانه گفتگویی اختصاصی با او انجام دادیم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد؛

لطفا برای شروع، خود را معرفی کنید.
حدود ۱۳ سال است در این رشته به صورت حرفه‌ای فعالیت میکنم. ۶ است که عضو تیم ملی هستم. مدال طلا کراس کانتری آسیا را در کارنامه دارم یک سال نیز بازیکن تیمی چینی بودم. در تورهای رقابت‌های مختلف کشوری و بین المللی شرکت داشتم و امسال هم عضو تیم دانشگاه آزاد هستم.

مسابقه برگزار شده این فصل جطور بود؟
ورزشکار اگر کل سال هم تمرین کند ولی مسابقه ای شرکت نکند نمی‌تواند خودش را تست کند و محک بزند در نتیجه پیشرفتی هم نمی‌کند. عدم برگزاری چندین ماهه مسابقات به علت کرونا آسیب زیادی به بازیکنان زده است. در طی یکسال فقط همین یک مسابقه برگزار شد که این سطح آمادگی فیزیکی و روانی بازیکن را قطعا پایین می‌آورد.

شرایط به وجود آمده در لیگ سال آینده چطور خواهد بود؟
اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند حتما تاثیر خواهد داشت چرا که الان ورزشکاران سردرگم هستند و برنامه قطعی برای تمرین هایشان ندارند چرا که آینده مسابقات مشخص نیست و تا پایان سال هم مسابقه ای نخواهد بود.

برنامه شما برای آینده چه خواهد بود؟
تمرین‌هایم را ادامه خواهد داد. فصل بدن سازی‌مان شروع شده که در حال سپری کردن هستیم. انشاءالله برای سال آینده در حال آماده سازی رسیدن به قهرمانی آسیا هستم.

شرایط قراردادتان به چه صورت است؟
هنوز چیزی پرداخت نشده ولی بر اساس قول مسئولان در شرف پرداخت است. ورزش دوچرخه سواری ورزش مدال آوری است اما کلا در لیگ ما خیلی حمایتی نیست و مبالغ قردادها بسیار پایین است.

صحبت پایانی
دوچرخه‌های مورد استفاده ما تولید داخلی نیست و قیمت بالایی دارند. قطعات برای تعمیرات هم واردات است و میالغ بالایی را هزینه می‌کنیم که بسیار مشکل است. شرایط به شکل شده است که دیگر تهیه دوچرخه برای بعضی بازیکنان دیگر ممکن نیست. دوچرخه های مورد استفاده برای مسابقات قیمتی بالای ۴۰۰۰ دلار دارد و متاسفانه دلار دولتی به آن تعلق نمیگیرد و باید آزاد تهیه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =