جریمه سنگین در انتظار دیگو کاستا/ مسی و سوارز در تیم دیوید بکهام/ آرتتا: به آینده‌ام در آرسنال بسیار امیدوارم

با بسته اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

جریمه سنگین در انتظار دیگو کاستا

اخیرا در اسپانیا اخباری منتشر شد که حاکی از این بود دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید امسال ژانویه قراردادش با روخی بلانکو را فسخ کرده و این تیم را ترک خواهد کرد.

این در حالی است که قرارداد او تا تابستان آتی ادامه دارد. حالا مشخص شده که اگر کاستا بخواهد با ترک اتلتیکو به یکی از دو رقیب اصلی این تیم در اسپانیا یعنی بارسلونا یا رئال مادرید ملحق شود با جریمه سنگین 25 میلیون یورویی روبرو خواهد شد.

رادیوی اسپانیایی کادنا کوپه در گزارش خود مدعی شد بر اساس مفاد قرارداد دیگو کاستا با اتلتیکو او در صورتی که قراردادش را زودهنگام فسخ کند و به یکی از تیمهای بارسلونا، رئال مادرید یا سویا ملحق شود باید مبلغ 25میلیون یورو جریمه بپردازد.

بر اساس این گزارش دیگو کاستا حتی اگر به یکی از این سه تیم ملحق نشده بلکه به تیم دیگری ملحق شود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد هم باید مبلغ 5 میلیون یورو جریمه پرداخت کند. از این گذشته کاستا حتی اگر به تیمی منتقل شود که هیچیک از این دو شرط را ندارد مبلغ جریمه پرداختی توسط او به باشگاه اتلتیکو 3 میلیون یورو خواهد بود.

همین ایستگاه رادیویی پیش از این گزارش داده بود با توجه به اینکه دیگو کاستا به اتلتیکو اعلام کرده که قصد دارد برای ترک روخی بلانکو با مدیریت باشگاه به توافق برسد اتلتیکو به او اجازه داده در تمرین دیروز دوشنبه حضور نداشته باشد.

مسی و سوارز در تیم دیوید بکهام

ژاوی کامپوس روزنامه‌نگار اسپانیایی در رادیو کاتالونیا ادعایی بزرگ مطرح کرد و گفت لیونل مسی و لوئیس سوارز در حال برنامه‌ریزی هستند تا در آینده دوباره با هم همبازی شوند. ولی بر خلاف میل هواداران بارسا، مسی و سوارز برای همبازی شدن در بارسلونا برنامه ریزی نمی کنند بلکه هدف شان پیوستن به تیم اینترمیامی در آمریکا است.

این روزنامه‌نگار اسپانیایی می گوید لوئیس سوارز و لیونل مسی که دوستانی صمیمی هستند با اینکه سوارز حالا در اتلتیکو مادرید به سر می برد ولی تماس هایشان را قطع نکرده اند. این دو با هم به توافق رسیده اند که در تیم اینترمیامی که در لیگ MLS آمریکا حضور دارد و مالکیتش در دست دیوید بکام است دوباره همبازی شوند.

البته رادیو کاتالونیا در این گزارش خود مدعی است که این اتفاق زودتر از سال 2022 نخواهد افتاد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود از سال آینده میلادی شاهد همبازی شدن این دو ستاره در اینترمیامی خواهیم بود.

با توجه به اینکه قرارداد لیونل مسی با بارسا در پایان فصل جاری به پایان می رسد آینده او همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. مسی در مصاحبه اخیر خود هم صحبت واضحی درباره آینده اش نکرد و باید دید بعد از انتخابات ریاست بارسلونا و به پایان رسیدن فصل جاری در نهایت چه آینده ای در انتظار ابرستاره آرژانتینی خواهد بود.

از سوی دیگر سوارز هم که در تابستانی که گذشت از دوست صمیمی اش مسی جدا شده و با ترک نوکمپ راهی اتلتیکو مادرید شد با این تیم قراردادی دو ساله دارد. در صورتیکه ادعای رادیو کاتالونیا صحت داشته باشد این یکی از مهمترین خبرهای نقل و انتقالاتی در یکی دو سال آتی خواهد بود.

آرتتا: به آینده‌ام در آرسنال بسیار امیدوارم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال که به دلیل نتایج ضعیف تیمش و رتبه فعلی او در جدول لیگ برتر به شدت تحت فشار قرار دارد می گوید با اینکه شرایط فعلی توپچی‌ها خوب نیست ولی او به آینده کاملا امید دارد. آرتتا همچنین گفت که خیلی زودتر از آنچه انتظار داشت توانسته در آرسنال جا بیفتد و خود را تطبیق بدهد.

آرتتا ماه دسامبر سال گذشته میلادی بعد از آنکه به مدت سه سال به عنوان دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی فعالیت می کرد به آرسنال آمد و سکان هدایت این تیم را به عنوان سرمربی در دست گرفت.

او فصل گذشته تیمش را به قهرمانی در جام اتحادیه رساند و در حلقه هواداران آرسنال مربی محبوبی بود اما در فصل جاری آرسنال با هدایت او روزهای خوبی نداشته و در حال حاضر در رتبه پانزدهم جدول رده بندی ایستاده.

آرتتا در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" من هر روز خودم را زیر سوال می برم تا بتوانم جواب مسائل مهم را پیدا کنم ولی از روزی که به این باشگاه آمدم سعی کردم شرایط را به دقت آنالیز کنم تا بفهمم چه کارهایی باید بکنیم و از چه چیزهایی باید دوری کنیم. واقعیت این است که خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتم در آرسنال جا افتادم و تطبیق پیدا کردم".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:"یک مربی به هر تیمی که می رود باید خودش را با شرایط خاص تیمش تطبیق بدهد چرا که وظیفه اصلی اش این است که وقتی بازیکنانش پا به میدان می گذارند شرایط را به شکلی ترتیب داده باشد که تیمش موثرترین و راحت ترین بازی ممکن را انجام دهد".

الردایس: باید بفهمم چرا بیلسا اینقدر دیوانه است

سم آلردایس سرمربی جدید وست برامویچ که تیمش امروز به مصاف لیدز می رود با ستایش مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز به دلیل رویکرد سراسر تهاجمی اش از این رویکرد او به عنوان دیوانگی یاد کرد و گفت سعی دارد بفهمد که بیلسا چرا دیوانه است.

لیدز در این فصل با هدایت مارچلو بیلسا به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تیمهای لیگ برتر شناخته می شود و هرگز از رویکرد تهاجمی در بازی‌هایش دست برنداشته. لیدز در این فصل تا کنون 30 گل دریافت کرده که بیشترین گل دریافت شده بوده اما شاگردان بیلسا در عین حال 25 گل هم وارد دروازه حریفان کرده اند.

آلردایس که بعد از تساوی 1-1 مقابل لیورپول در دومین بازی خود به عنوان سرمربی جدید وست برامویچ با اعتقاداتی درباره رویکرد بسیار دفاعی تیمش مواجه بوده در آستانه بازی امروز با لیدز گفت:" باید سعی کنم بفهمم بیلسا چرا اینقدر دیوانه است. البته منظورم از دیوانه شکل خوب قضیه است. چیزی که در سبک کار بیلسا دیده می شود بیشتر نشانه هوش او و سبک خاصی است که دارد. سبکی که به نظرم هم به نفع بازیکنان بوده و هم باشگاه لیدز".

سرمربی وست برامویچ به اذعان به اینکه در بازی مقابل لیدز به دنبال استفاده از این سبک بازی تیم بیلسا خواهد بود گفت:" ما باید راهی پیدا کنیم تا به لیدز گل بزنیم. البته گاهی گل زدن به لیدز ساده به نظر می رسد ولی شک نکنید که گل زدن به آنها واقعا ساده نیست. دست کم خیلی ساده نیست. من بازی آنها در مقابل برنلی را از تلویزیون تماشا کردم و به نظرم برنلی یک گل سالم زد که برایش گرفته نشد".

اورتون خواهان توضیح کامل برای لغو بازی شد

درحالیکه اورتون قرار بود دیروز به مصاف منچسترسیتی برود، به فاصله کمی قبل از شروع این بازی اعلام شد بازی دو تیم به دلیل ابتلای چند بازیکن سیتی به کرونا به تعویق افتاده است. باشگاه اورتون از سازمان لیگ برتر درخواست کرد که در این باره توضیح داده و همه اطلاعات موجود را به شکل کامل به اطلاع افکار عمومی برساند.

لیگ برتر چهار ساعت پیش از شروع مسابقه دو تیم در گودیسون پارک اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در کمپ منچسترسیتی این بازی برگزار نخواهد شد.

پیش از این هم تست کرونای گابریل ژسوس، کایل واکر و دو نفر از کارمندان باشگاه سیتی مثبت شده بود ولی بازی این تیم با نیوکاسل در روز کریسمس برگزار شد. اما سیتی 48ساعت بعد با ارسال درخواستی به لیگ برتر خواهان تعویق بازی اش با اورتون شد چرا که تعداد مبتلایان به کرونا در این باشگاه افزایش یافته بود. سازمان لیگ برتر با این درخواست موافقت کرد و گفت سلامت بازیکنان و کارکنان برایش در اولویت اول است.

این در حالی است که سازمان لیگ برتر در شروع فصل جاری به باشگاه ها اعلام کرده بود درخواست برای تعویق بازی ها تنها زمانی مسموع خواهد بود که دست کم 14 بازیکن از یک تیم به کرونا مبتلا شده باشند.

اورتون که در کنار تیم همشهری اش لیورپول تنها دو باشگاهی هستند که می توانند در ورزشگاه خود شاهد حضور تعدادی تماشاچی باشند با ارسال درخواستی به لیگ برتر خواهان توضیحات کامل درباره علت تعویق دیدار دیروزش با منچسترسیتی شده است.

کیکه ستین: اگر بخواهند باز هم به بارسا برمی گردم

کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا که چندی پیش از سمت خود اخراج شد و جایش را به رونالد کومان سرمربی فعلی بلوگرانا داد می گوید از تجربه اش به عنوان سرمربی بارسا بسیار لذت برده و اگر بتواند حاضر است دوباره این پست را در دست بگیرد.

ستین در ماه ژانویه سال 2020 هدایت بارسلونا را به عهده گرفت. او تا پایان فصل 2019-2020 هدایت بلوگرانا را به عهده داشت اما تیمش در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و فصل را بدون جام به پایان برد و یک شکست تاریخی و تحقیرآمیز با نتیجه 8-2 مقابل بایرن مونیخ در کارنامه اش ثبت شد. ستین 62ساله که بعد از اخراج از بارسلونا علیه باشگاه شکایتی حقوقی تنظیم کرده درباره تجربه اش در این باشگاه صحبت کرده و می گوید دوست دارد در آینده به نوکمپ بازگردد.

ستین که با روزنامه اسپانیایی مارکا گفتگو می کرد در این باره گفت:" تجربه استثنایی‌ای بود. درست است که ما آنقدر که دلمان می خواست لذت نبردیم و من از اول با این تصور به بارسا رفته بودم که دوران بسیار موفقی خواهیم داشت. ولی شکی نیست که حاضرم دوباره به بارسا برگردم و از اینکه به نوکمپ رفتم هرگز افسوس نخواهم خورد. به هیچ وجه".

کیکه ستین که پیش از بارسا هدایت رئال بتیس و لاس پالماس را بر عهده داشته در ادامه گفت:" من به خاطر اتفاقاتی که در بارسا افتاد ناراحت و سوگوار بودم ولی موفق شده ام از این مرحله عبور کنم. این هم یک اتفاق است. از آن اتفاق‌هایی که در این شغل می افتد".

لمپارد: امشب بسیار امیدوار شدم

در حالی که چلسی امیدوار بود با وجود شکست دو شب پیش مقابل آرسنال، امشب با پیروزی برابر استون ویلا شرایط خود را بهبود ببخشد و به صدر جدول نزدیک شود اما این اتفاق رخ نداد و شاگردان فرانک لمپارد در استمفوردبریج با تساوی 1-1 متوقف شدند.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از توقف تیمش مقابل استون ویلا گفت: " ما واقعاً بازی را خوب شروع کردیم. استون ویلا موقعیت‌هایی در اختیار داشت اما به خوبی آن ها را کنترل کردیم اما نهایتاً در نیمه دوم گل را دریافت کردیم. ما برای رسیدن به پیروزی و زدن گل دوم فشار زیادی روی حریف ایجاد کردیم اما نهایتاً نتیجه ای حاصل نشد.

من نمی توانم از بازیکنانم بیشتر از کاری که انجام داده اند را بخواهم. هیچ کدام از بازیکنان امشب من را ناامید نکردند. بعد از انجام دو بازی در فاصله دو روز من واقعا از عملکرد تیم رضایت دارم."

کریستین پولیسیچ، ستاره آلمانی چلسی در دیدار امشب عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. لمپارد درباره این ستاره آمریکایی نیز گفت: "کریستین پولیسیچ در همه بازی‌ها واقعاً درخشان بوده و فکر می کنم در فاصله دو روز دو نمایش بسیار خوب از خود ارائه داد. با این حال هنگامی که پا به یک دیدار دشوار می گذارید، شرایط به شکل ساده ای برای شما پیش نمی رود."

انتهای پیام/

کد خبر: 1085802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =