هسته‌های حل مسأله در بسیج دانشجویی تشکیل شود

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان، تشکیل هسته‌های مسئله‌محور و مطالبه‌گر را در بسیج دانشجویی ضروری عنوان کرد و گفت: تشکیل هسته‌های حل مسئله‌ خواست بسیج دانشجویی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی برادران و خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با حضور حجت‌الاسلام عمار عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان گلستان، جواد فرامرزی فرمانده بسیج ناحیه دانشجویی گلستان، مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز، معاونان و جمعی از بسیجیان برگزار و محمد شهاب و فهیمه حیدری به‌عنوان مسئولان بسیج دانشجویی برادران و خواهران واحد بندرگز معرفی و از تلاش‌های ابوالفضل رضایی و فاطمه عسکری قدردانی شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در این نشست، گام دوم انقلاب اسلامی را تحولی برای تشخیص حق از باطل و راهنمایی برای صلاح و پیشرفت آینده کشور عنوان کرد.

جواد فرامرزی با یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: در پایان بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری  به موضوع امیدآفرینی اشاره دارند که کشور نیاز به جهاد و امیدآفرینی دارد و منظور از جهاد، جهاد تبیین و روشنگری بوده که از وظایف اصلی بسیج دانشجویی در جامعه است.

ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه؛ نقشه دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان

وی با توجه به نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان بیان کرد:  یکی از فعالیت‌های دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، فلج کردن نقش جوان و از کارانداختن کارایی جوانان به واسطه غرق کردن و آلوده کردن این قشر به انواع شهوات، آلوده کردن به مواد مخدر و سرگرم کردن جوانان به بازی‌های مخرب و حتی غیرمخرب پس از آن بمباران فکری و شبهات و رسوخ به فکر پاک جوانان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان، راه برون‌رفت کشور از مشکلات و تهدیدات دشمن را تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی دانست و افزود: تشکیل دولت جوان و حزب‌اللهی امیدی است که مقام معظم رهبری به جوانان و نسل آینده‌دار کشور دارد.

فرامرزی تشکیل هسته‌های مسئله‌محور و مطالبه‌گر را در بسیج دانشجویی ضروری عنوان کرد و توضیح داد: تشکیل هسته‌های حل مسئله‌ خواست بسیج دانشجویی است تا با تلاش دانشجویان بسیجی مشکلی از مردم با نگاه تخصصی رفع شود.

وی یادآور شد: در این راستا نیاز است که گروهی از دانشجویان با استادان انقلابی این مسائل را احصا و در راستای مطالبه‌گری برای رفع آن کوشا باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =