جزئیات ثبت‌نام رانندگان برای مسکن/به تشکل‌های استانی مراجعه کنید

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از قطعی شدن ساخت ۵ هزار واحد در شهرهای جدید و آغاز ساخت آن طی یک ماه آینده با مراجعه رانندگان به تشکل های استانی برای ثبت نام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، داریوش امانی صبح امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه تأمین مسکن رانندگان برون شهری که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی میان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کانون رانندگان کشور با شرکت عمران شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با امضای این تفاهم نامه یکی از آرزوهای رانندگان برون شهری منصه ظهور یافت، گفت: شناسایی رانندگان مشمول دریافت این واحدهای مسکونی، پیش از این انجام شده بود و به دلیل آنکه سازمان راهداری، کارت هوشمند برای رانندگان صادر کمی کند، پیش از این از همه شرایط رانندگان برون شهری مطلع است.

وی اظهار کرد: بر اساس پایش های ملی صورت گرفته از میان ۶۳۸ هزار راننده برون شهری بار، مسافر و ترانزیت و همچنین بر اساس شرایط مندرج در طرح اقدام ملی مسکن، ۲۲۶ هزار راننده واجد شرایط شناخته شدند.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در فاز اول با شرکت عمران شهرهای جدید تفاهم نامه ساخت ۵ هزار واحد، قطعی شده و از یک ماه آینده در چند استان عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

امانی توضیح داد: رانندگان مشمول می‌توانند به تشکل‌های استانی خود مراجعه کنند؛ این تشکل‌ها، لیست متقاضیان را به سازمان راهداری ارائه می‌دهند و ما بعد از پایش اولیه، لیست را به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =