تلاش‌ها برای کمک به علی انصاریان ادامه دارد

فرشید فهیم از ادامه تلاش تیم درمانی برای بهبودی سلامتی پیشکسوت محبوب پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر فرشید فهیم معاونت درمان بیمارستان فرهیختگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایسکانیوز گفت: وضعیت بیماری علی انصاریان تغییری نکرده است و وی همچنان درخواب مصنوعی قرار دارد و پزشکان نیز تمام تلاش حود را برای این چهره ورزشی کشور انجام می‌دهند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت پزشکی بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: علی انصاریان ۱۰ روز پیش به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و با داشتن جواب پی‌سی‌آر مثبت و همراه با علائمی چون تنگی نفس، افت شدید اکسیژن و درگیری دو طرفه و شدید ریوی به بیمارستان فرهیختگان مراجعه نمود و بلافاصله در بخش ICU بستری شد.

دکتر فهیم ادامه داد: تیم درمانی ویژه ای متشکل از پزشکان نخبه کشور و صاحب نظران حوزه بیماری های عفئونی، ریه، و مراقبت های ویژه به درمان علی انصاریان مشغول شدند و در طول مدت حضور او در بیمارستان فرهیتخگان نیز تمام پروتکل‌های درمانی مطابق رفرنس‌های کشوری انجام شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه درگیری شدید ریه این بیمار کماکان ادامه داشت و با تلاش تیم درمانی با استفاده از روش های غیرتهاجمی مانند اکسیژن‌رسانی وضعیت او در حالت پایدار نگه داشته شد. متاسفانه از ظهر دیروز وضعیت بالینی وی ناپایدار گردید و دچار افت شدید اکسیژن شد. به طوری که حوالی شب تیم درمانی تصمیم به لوله گذاری راه هوایی گرفت و علی انصاریان به دستگاه ونتیلاتور متصل شد.

معاونت درمان بیمارستان فرهیختگان در پایان با بیان این که "متاسفانه طی این بازه زمانی وضیت بالینی انصاریان همچنان ناپایدار است و سطح اکسیژن خون وی مدام تغییر می‌کند" تاکید کرد که تیم درمانی همچنان به تلاش های خود برای بهبودی سلامتی علی انصاریان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =