سبقت پرسپولیس از استقلال با یک برد اقتصادی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر پیکان را شکست داد و با کسب چهارمین برد متوالی خود، جای استقلال را در رده دوم جدول گرفت. سرخپوشان برای قهرمانی نیم فصل یک تساوی نیاز دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر امروز یکشنبه به مصاف تیم پیکان رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولسی ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، احمد نورالهی (۵۴) برای پرسپولیس گلزنی کرد. به این ترتیب پرسپولیس ۲۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد تا جای استقلال را بگیرد. این چهارمین برد متوالی پرسپولیس و سومین برد یک بر صفر متوالی سرخپوشان بود.

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی دیدار با پیکان را با ترکیب حامد لک، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (۸۳ - مهدی عبدی) وحید امیری، امید عالیشاه (۸۳ - مهدی مهدی خانی) برگزار کرد.

بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد. دو تیم در این نیمه بازی کم موقعیتی را به نمایش گذاشتند و فرصت چندان مناسبی برای گلزنی خلق نکردند. پیکان در یکی دو مورد با پرتاب اوت بلند نادر محمدی توپ را تا محوطه جریمه پرسپولیس رساند که این توپ دفع شد. پرسپولیس هم برای رسیدن به دروازه پیکان با دفاع فشرده و منسجم این تیم روبرو بود و از به ثمر رساندن گل بازماند.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی هجومی تری ارائه داد و یخِ بازی آب شد. ابتدا کمال کامیابی نیا در دقیقه ۵۰ با یک ضربه سر تیرک دروازه پیکان را به لرزه درآورد.

چهار دقیقه بعد، فشار پرسپولیس در زمین پیکان نتیجه داد. امید عالیشاه با حرکت در عمق، یک پاس در عرض را برای احمد نورالهی ارسال کرد و این بازیکن که در محوطه جریمه پیکان حضور داشت، موفق به گلزنی شد.

پیکان بعد از دریافت گل، از لایه‌های دفاعی خارج شد و برای جبران نتیجه جلو کشید. نتیجه برنامه‌های پیکان که متکی به پرتاب‌های بلند اوت نادر محمدی بود، در دقیقه ۶۹ برخورد توپ به تیرک دروازه پرسپولیس بود. مجید عیدی بازیکن پیکان توپ برگشتی حاصل از پرتاب محمدی را به سمت دروازه پرسپولیس شوت کرد اما توپ به زیر تیرک افقی برخورد کرد و در ادامه دور شد.

گل محمدی در دقایق پایانی دست به دو تعویض همزمان زد و مهدی عبدی و مهدی مهدی خانی را وارد زمین کرد تا به فشار حملاتش روی دروازه پیکان ادامه بدهد.

هرچند پرسپولیس برای گلزنی بازهم فرصت داشت اما پیکان این شانس را داشت که در دقیقه ۹۲ دروازه پرسپولیس را باز کند اما سیدجلال حسینی توپ را از روی خط برگشت داد تا سرخپوشان با همان یک گل برنده شوند.

در پایان هفته پانزدهم، تیم سپاهان با ۲۸ امتیاز صدرنشین است و پرسپولیس و استقلال به ترتیب با ۲۷ و ۲۶ امتیاز دوم و سوم هستند.

پرسپولیس یک بازی معوقه با گل گهر دارد که این مسابقه روز جمعه این هفته برگزار می‌شود. سرخپوشان در صورت برد و حتی تساوی در آن مسابقه، قهرمان نیم فصل لیگ برتر می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =