مصدومیت۴۸۸ نفر در چهارشنبه سوری

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۴۸۸ نفر در حوادث چهارشنبه سوری کشور از ابتدای اسفندماه تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز خبر داد.

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران آمار آخرین مصدومان چهارشنبه سوری را اعلام و بیان کرد: از ابتدای اسفندماه امسال ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز ۴۸۸ نفر در کشور بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند.  

وی یادآور شد: آمار مصدومان تا ساعت ۱۸ امروز ۴۱۴ نفر بود اما متاسفانه در طول یکساعت و نیم ۷۴ مصدوم دیگر به این آمار افزوده شد؛ براساس آمار تاکنون ۱۴۰ نفر در بخش و ۹ نفر دیگر نیز در بخش ویژه بستری شدند.  

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه ۳۲۶ نفر تاکنون درمان و ترخیص شده اند، افزود: متاسفانه از ابتدای اسفند ماه تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز ۶ نفر جان خود را از دست دادند. 

وی ادامه داد: از این تعداد مصدومان ۱۶ نفر در محل درمان شدند؛ ۵۶ نفر چار قطع عضو و ۱۴۲ نفر از ناحیه چشم دچار آسیب و همچنین ۲۰۲ نفر نیز به دلیل سوختگی دچار آسیب شدند.  

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان اورژانس کشور تهران با ۱۲۳ مصدوم، آذربایجان شرقی با ۶۰ مصدوم و استان مرکزی با ۴۷ مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1091199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =