بازدید نوروزی برج میلاد صرفا با خرید آنلاین بلیت

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: در ایام نوروز بلیت بازدید از این مجموعه به تعداد محدود و صرفا به صورت آنلاین و براساس زمانبندی به فروش می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مجموعه برج میلاد در ایام نوروز پذیرای بازدیدکنندگان و شهروندان خواهد بود و به منظور رفاه حال شهروندان، بلیت بازدید از طبقات مختلف برج میلاد شامل سکوی دید باز، موزه مشاهیر، سکوی دید بسته، گنبد آسمان فقط به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

علاقه مندان به بازدید از مجموعه فرهنگی- هنری برج میلاد از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سایت برج میلاد (www.miladtower.tehran.ir)، سایت تهران من (www.my.tehran.ir) ، اپلیکیشن‌های تاپ و شاپ نسبت به خرید آنلاین بلیت برای بازدید در زمان مورد نظر اقدام کنند.

ساعت بازدید از مجموعه برج میلاد از ابتدای فروردین ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ خواهد بود و برای رعایت فاصله اجتماعی بازدیدکنندگان فقط در ساعاتی که روی بلیط شان درج شده است می‌توانند از برج میلاد بازدید نمایند.

لازم به ذکر است که هر بلیت خریداری شده برای هر سانس صرفاً برای همان سانس قابل استفاده خواهد بود و امکان هیچ‌گونه تغییری در سانس بلیت خریداری شده وجود ندارد.

گردشگران محترم لازم است تا چند دقیقه قبل از شروع زمان ذکر شده در بلیط، در محل ورودی برج حضور داشته باشند. استفاده از ماسک در طول بازدید از برج میلاد ضروری است و مجموعه برج میلاد از پذیرفتن افراد بدون ماسک معذور است.

این مجموعه در روز شنبه ۳۰ اسفند ماه تعطیل است و بازدید از برج میلاد از روز اول فروردین ماه از ساعت ۹ الی ۱۹ خواهد بود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =