استقلال کشور در گرو تقویت تولید است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: دغدغه مجلس موانع زدایی و پشتیبانی از تولید است زیرا اشتغالزایی و استقلال کشور در گرو تقویت تولید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدرضا احمدی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه کشور قوی باید اقتصاد و تولید قوی داشته باشد، اظهار کرد: برای کاهش وابستگی کشور باید اقتصاد و تولید خود را قوی کنیم و طبق فرمایش رهبری تحریم را خنثی کنیم که این امر مستلزم توجه به حوزه تولید است.

وی با اشاره به اینکه مجلس در پی تحقق منویات رهبری است و شعار امسال طمع کشورهای دشمن در رأس آنها آمریکا را به ناامیدی منجر می‌کند، افزود: پشتیبانی از تولید به این معناست که جلوی ورود کالاهای قاچاق را بگیریم و از ورود کالاهایی با مشابه داخلی جلوگیری کنیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: در بسیاری از کشورها زمان بسیار کوتاهی برای مجوز گرفتن سرمایه گذار تعیین شده اما در کشور ما این فرآیند بسیار طولانی است که باعث پشیمانی سرمایه گذاران می‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه بروکراسی اداری باید به حداقل برسد، اضافه کرد: بانک‌ها و ادارات مالیات باید به تولیدکنندگان تنفس بدهند.

وی از عزم جدی نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر به اوج رساندن تولیدات داخلی خبر داد و اضافه کرد: دغدغه مجلس موانع زدایی و پشتیبانی از تولید است زیرا اشتغالزایی و استقلال کشور در گرو تقویت تولید است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس تصریح کرد: اگر دولت و مجلس در ادوار گذشته کنار هم بودند و بر وضعیت تولید در گیلان نظارت جدی می‌کردند، شرکت‌ها و کارخانجات گیلان ورشکسته نمی‌شدند و شاهد حجم عظیم خسارت و آسیب نبودیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور از ادوار گذشته تاکنون بلاتکلیف هستند، افزود: نگاه مجلس مهارت آموزی، خلاقیت و دانش بنیان است چرا که جامعه پویا وابسته به مهارت آموزی است.

احمدی با اشاره به اینکه هدف مجلس این است آموزش به سمتی رود که پس از پایان دوره، فرد کارآفرین شود، بیان کرد: به دنبال منابع آموزشی از ابتدایی تا دانشگاه هستیم تا دانش آموز با توجه به علاقمندی‌هایش به سمت کسب مهارت برود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =