دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد قشم با خانواده شهدا

هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قشم به مناسبت آغاز حلول ماه مبارک رمضان با خانواده چند تن از شهدای معظم دیدار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی گفت: ایثار، رشادت و جانفشانی‌های این عزیزان آنچنان بر آینه اذهان حک شده که همیشه تاریخ این عزیزان بر تارک اندیشه ها و افکار ایرانیان زنده و جاویدند.

محمد حسین رنجبر،تاکید کرد، شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با رشادت ها و از جان گذشتگی های خود درس ایستادگی و شهادت را به ما آموختند و انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کردند.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، شیعه و سنی و سایر اقلیت های مذهبی با وحدت کلمه به دفاع از کیان انقلاب پرداختند و در طول جنگ تحمیلی شاهد به شهادت رسیدن بسیاری از این جوانان مومن و متعهد بودیم که شایسته است نام و یادشان همواره در تاریخ انقلاب جاودان بماند.

رنجبر خاطر نشان کرد: امروز لازم است همه ما با حرکت در مسیر راه شهدا و راه امام راحل(ره) به سمت فتح قله های پیروزی و موفقیت گام برداریم و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری با ایجاد همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد:انقلاب ما باید به عنوان یک الگو به  جهانیان معرفی شود و ما وظیفه داتریم با آگاهی دادن به کشورهای مظلوم و مسلمان جهان به خصوص کشورهای همسایه خطر اختلاف افکنی شیعه و سنتی را بوسیله دشمنان به طور مستمربه آنان یادآور کند و این توطئه دشمن را خنثی سازیم.

رنجبر در این دیدار همچنین  بر نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود و افزود:حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب باید به عنوان یک تکلیف دینی و ملی مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم در مسیر پیش رو، همواره استقلال و آزادی خود را که خواست نظام اسلامی است را حفظ کنیم.

این مسئول،اظهار امیدواری کرد در این ماه مبارک رمضان فرصت های پیش رو را غنیمت شماریم و با دعا و نیایش به درگاه حضرت احدیت، از او بخواهیم برای همه ملت مسلمان ایران  سعادت ، موفقیت و پیروزی نصیب گرداند.

در پایان این دیدارها ، با تاکید بر ادامه راه شهدای عزیز و پیمان ناگسستی با رهبر معظم انقلاب،  با اهدای لوح سپاس از مقام شامخ  خانواده های شهدا تجلیل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093093

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =