فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در پیامی عروجج ملکوتی و شهادت گونه سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در پیامی عروجج ملکوتی و شهادت گونه سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام نصیرزاده به شرح زیر است:

بسم الرب الشهداء و الصدقین
انالله و اناالیه راجعون
آه از غمی که با غم دیگر تازه شود.
با نهایت تاسف و تأثر فراوان روح بلند سرباز جان بر کف رهبر معظم انقلاب، مدافع حریم ایران اسلامی و یار دیرین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید سردار سید محمد حجازی که عمر با برکت خود را با همان روحیه وصف ناپذیر دفاع مقدس مصروف مجاهدت و مبارزه در میدان حق علیه باطل و مسئولیت های خطیر و مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نموده بود به دیار حق شتافت.
برای اینجانب که توفیق همکاری با ایشان را داشتم پر واضح است که شهادت او فقدان سرمایه ای عظیم در اردوگاه مجاهدان فی سبیل الله خواهد بود و مایه غمی جانسوز برای ما و دلبستگان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا.
لازم می دانم این ضایعه جانسوز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بیت معظم شهید والامقام، پاسداران جان بر کف سپاه اسلام و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت و تعزیت عرض کنم.
انتهای پیام /

کد خبر: 1093546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =