پاکدل با علیمنصور بازهم گلزن شد

حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم اراک، پس از گلزنی در برابر پیکان در این هفته از رقابت‌های لیگ‌برتر، هشت گله شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ بدون شک یکی از چهره‌های برتر این فصل از لیگ‌برتر، حامد پاکدل است، شماره ۹ اراکی‌ها که فصل گذشته صعود به لیگ‌برتر را آلومینیومی‌ها در لیگ آزادگان جشن گرفت، حالا توانایی‌های خود را در لیگ‌برتر هم به خوبی نشان داده است.

گلزنی در دو هفته متوالی
پس از حواشی عجیب و غریب جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم اراک، سرانجام علیرضا منصوریان سرمربی سبزپوشان اراکی شد و آرامش به اردوی این تیم، بازگشت. اما یکی دیگر از اخبار خوشی که اراکی‌ها مخابره می‌کنند، آمادگی بالای مهاجم گلزن تیمشان است، حامد پاکدل که در نیم فصل اول جزو بهترین‌های لیگ بود، حالا با تغییر و تحولات کادرفنی آلومینیوم، بازهم احیا شده و با گلزنی در دو دیدار متوالی در برابر ماشین سازی تبریز و پیکان تهران، به روزهای اوجش بازگشته است.

پاکدل حالا با ۸ گل زده در رده چهارم جدول گلزنان لیگ بیستم قرار گرفته است.

شماره ۹ اراکی‌ها همچنان در کانون توجهات

اما با عملکرد درخشان حامد پاکدل در نیم فصل اول، تیم‌های زیادی برای به خدمت گرفتن او، دست به کار شدند، پاکدل در نیم فصل از استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور پیشنهاد همکاری داشت اما به دلایل گوناگون این انتقال‌ها به سرانجام نرسید، اما حالا با درخشش دوباره او، مهاجم گلزن آلومینیوم اراک بازهم در کانون توجهات قرار گرفته و احتمال جدایی او در پایان فصل و رفتن به تیمی مدعی بیش از قبل شده است.

در نهایت باید دید حامد پاکدل چه سرنوشتی در پایان فصل خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =