طرح ولایت اولویت معاونت آموزش سازمان بسیج اساتید

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی گفت: طرح ولایت، حلقه‌های صالحین و آموزش‌های تخصصی سه اولویت اصلی معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور در سال 1400 است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)‌، اولین جلسه معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور با حضور ریاست و معاونت تربیت وآموزش سازمان بسیج اساتید کشور و معاونان و مدیران تربیت و آموزش مراکز بسیج اساتید سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمود هاشمی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تسلیت عروج سردار حجازی به بیان برنامه‌ها و اولویت‌های معاونت تربیت و آموزش در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ولایت استادی، تقویت و گسترش طرح صالحین و آموزش‌های تخصصی و عمومی، ویژه اعضای هیئت علمی و مسئولان و شوراهای کانون‌های سراسر کشور از اولویت‌های معاونت تربیت و آموزش است. 

وی با اشاره به جزئیات، اولویت‌ها و برنامه های معاونت تربیت و آموزش گفت: طرح ولایت استادی به صورت متمرکز و توسط سازمان بسیج اساتید کشور و البته با مشارکت استان‌ها ان شاالله برگزار خواهد شد و  طرح صالحین باید با قوت پیگیری و اجرا بشود، چرا که جلسات و گعده‌های حلقه‌های صالحین مهمترین بستر برای تعالی بصیرت دینی و سیاسی استادان است. این کانون‌ها حلقه‌های صالحین بصورت ماهانه باید جلسات گفتگو محور داشته باشند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی تبیین دولت جوان حزب اللهی و الزامات مشارکت حداکثری و مسئولانه و انتخاب اصلح در این جلسات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به آموزش های تخصصی و عمومی بیان کرد: آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولان و شورای مراکز بسیج استان ها در سطح کشور با محوریت معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید انجام خواهد شد و آموزش های تخصصی و عمومی برای مسئولان و شورای کانون ها و  اعضای هیات علمی با محوریت مراکز بسیج اساتید استان‌ها و کانون‌ها انجام خواهد شد که انتظار می رود در کارگاه‌های آموزشی بصورت ماهیانه و فصلی برگزار گردد 

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم که آموزش‌ها در همه سطوح باید نیاز محور باشد و منتج به ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی مسئولان و استادان بسیجی شود. آنها باید بتوانند به لحاظ کمی و کیفی پاسخگو و مجری‌ماموریت های محوله سازمانی و انقلابی را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =