آغاز هفته بیست و دوم لیگ برتر با سه بازی

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب با سه دیدار وارد هفته بیست و دوم می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- مجتبی احسانی؛ از چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امشب سه دیدار در شهرهای تبریز، آبادان و رفسنجان برگزار خواهد شد.

مس رفسنجان - نساجی؛ قائمشهری‌ها به دنبال فرار از سقوط

تیم‌های مس و نساجی امشب در جدالی حساس از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در شهر رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت. نارنجی پوشان کرمانی که تا کنون نتایج بسیار خوبی را بدست آورده اند و با کسب بیست و هشت امتیاز رده ششم جدول را در اختیار گرفته اند با پیروزی در دیدار امشب می‌توانند با یک پله صعود بالاتر از آلومینیوم اراک در رده پنجم قرار بگیرند و به شگفتی سازی خود ادامه دهند. شاگردان ساکت الهامی شرایط متفاوتی را نسبت به مسی ها تجربه می‌کنند و با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول خطر سقوط را احساس می‌کنند. قائمشهری‌ها به سختی به دنبال سه امتیاز دیدار امشب خواهند بود تا خود را کمی از انتهای جدول جدا کنند.

صنعت نفت آبادان -آلومینیوم اراک؛ فرصتی برای فرار از بحران

دیدار بعدی امشب میان صنعت نفت و آلومینیوم از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان انجام می‌شود. آبادانی‌ها که ده هفته متوالی طعم برد را نچشیده اند در این دیدار قصد دارند با با شکست حریف، از بحران خارج شوند. شاگردان پورموسوی که فصل را خوب شروع کردند و در هفته های ابتدایی در صدر جدول قرار داشتند به مرور از روند خوب خود فاصله گرفتند و در حال حاضر در جایگاه دهم جدول قرار گرفته اند. در مقابل اراکی ها توانستند روز های خوب خود با خطیبی را به همراه علیرضا منصوریان نیز تکرار کنند. منصوریان از زمانی سرمربی آلومینیوم شده است شکستی را تجربه نکرده است و در دیدار امشب نیز به دنبال تداوم این روند خواهد بود. آلومینیوم هم اکنون با بیست و نه امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

ماشین سازی تبریز - سایپا؛ جدال پایین جدولی‌ها

تیم‌های ماشین سازی و سایپا از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با هم دیدار خواهند کرد. این دیدار را میتوان جدال قعر جدولی ها به حساب آورد. ماشین سازی که به تازگی علیرضا اکبرپور را به عنوان مربی خود انتخاب کرده است درحال حاضر با ده امتیاز در رده آخر جدول رده بندی جا خوش کرده است. این دیدار برای تبریزی ها حکم مرگ و زندگی را دارد چرا که در صورت شکست در برابر سایپا اختلافشان با این تیم به یازده امیتاز خواهد رسید و شانس بقا برای آنها بسیار کم خواهد شد. در برابر آنها تیم سایپا قرار دارد که با اخراج ابراهیم صادقی و جایگزین کردن فراز کمالوند به دنبال این است که از انتهای جدول فاصله بگیرد. این بازی نخستین حضور کمالوند روی نیمکت سایپا خواهد بود. نارنجی پوشان تهرانی با هجده امتیاز در رده چهاردم جدول قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =