راه‌اندازی سامانه تأیید الکترونیکی پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در دانشگاه تهران

معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران گفت: سامانه امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاه تهران راه اندازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ مصطفی صالحی گفت: امکان امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاه تهران در سامانه آموزش فراهم و پس از تأیید معاونت آموزشی در سطح دانشگاه مستقر شد.

معاون سامانه‌های اطلاعاتی مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران افزود: در این راستا و به منظور ایجاد دسترسی امن، برای تمامی استادان خارج از دانشگاه تهران که به جلسه دفاع دعوت می‌شوند و تا کنون شناسه یکتای دانشگاه تهران را دریافت نکرده‌اند، ابتدا از طریق یک سامانه اختصاصی برای استادان داور خارجی هویت موقت ایجاد و در ادامه مانند سایر اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، به ایشان شناسه یکتا اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این فرایند بعد از برگزاری جلسه دفاع و ورود درجه / نمره دانشجو توسط نماینده تحصیلات تکمیلی در سامانه آموزش دانشگاه تهران، درخواست دفاع دانشجو به ترتیب برای تمام استادان مرتبط ارسال و وی با رؤیت صورت جلسه آن را تأیید می‌کنند و در انتها صورت جلسه دفاع با امضای الکترونیکی مدیران گروه و معاونان آموزشی دانشکده / پردیس به پرونده الکترونیکی دانشجو ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =