رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت نابود خواهد شد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احمد حیدری، با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی فلسطین را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

رژیم غاصب صهیونیستی فرزند نامشروع استکبار جهانی، از روز نخستین چنان جنایت آفریده که روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است و متأسفانه هر بار نیز با حمایت‌­های استکبار جهانی همراه بوده است. محکومیت­‌های بین­‌المللی نیز نخواسته‌­اند از سبعیت و وحشی­گری صهیونیست­‌ها بکاهند و صد تأسف که ایادی استکبار جهانی به‌دنبال عادی­سازی روابط حکومت­‌های دست­نشانده عربی با رژیم اشغالگر بودند و این باعث شده هر از چند گاهی با بهانه و بی­‌بهانه با حمایت آمریکا و متحدان اروپایی­شان به سرکوب و کشتار و نسل­کشی مردم مظلوم فلسطین برای غصب خانه‌­ها و سرزمین­شان مبادرت کند.

هفته گذشته صهیونیست‌­ها بی­‌هیچ بهانه به فلسطینیانی که برای اقامه نماز جماعت در محوطه مسجدالاقصی و بدون سلاح بودند حمله برده و جنایت آفریدند و به دنبال مصادره قدس شرقی به خانه­‌های مردم بی­‌پناه در محله شیخ جراح حمله کرده و منازل آن‌ها را بر سرشان آوار و آن‌ها را از سرزمین آبا و اجدادی­شان آواره کرده‌­اند؛ جنایت­‌هایی که صدای سازمان عفو بین­‌الملل را درآورد و به آپارتاید اسرائیل علیه فلسطینیان اشاره کردند. اما دریغ از صدای حقوق بشر و مواضع دولت­‌های اروپایی و آمریکا؛ و با بمباران مناطق مسکونی نوار شمالی غزه دست به جنایت علیه بشریت زدند و صدها بار خانه‌­های فلسطینیان را بمباران کردند.

پاسخ دندان­‌شکن مقاومت که جانانه توانسته‌­اند با موشک‌­ها و پهپادهای انتحاری گنبد پوشالی آهنین رژیم غاصب را به سخره گیرند، دست مریزاد گفته و از این که رزمندگان مقاومت توانستند با دستیابی به فناوری­‌های جدید از خود دفاع کنند، خدا را شاکریم.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن محکومیت بمباران‌­های مناطق مسکونی غزه از همه انسان‌­های آزاده، مجامع بین­‌المللی و مدافع حقوق بشر به‌خصوص دانشگاه آزاده سراسر جهان می­‌خواهد به هر طریق ممکن این اعمال جنایتکارانه را محکوم کنند و با فشار بر حاکمان جنایتکار اسرائیل، آن‌ها را از ادامه این جنایات وحشیانه بازدارند و جلوی نظام غاصب اسرائیل که بر اساس نژادپرستی و غصب سرزمین فلسطین و دیگر کشورهای منطقه تشکیل شده است را بگیرند.

این وعده حتمی الهی است که «أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ»؛ چنانکه داعش دست­پرورده تکفیریون و مولود استکبار جهانی به دست پرتوان نیروهای مقاومت از هم متلاشی شد؛ دیری نخواهد گذشت که این رژیم منفور و جنایتکار و غاصب نیز به دست نیروهای مقاومت نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =