رضایی: به دخالت‌های دولت در اقتصاد پایان خواهیم داد

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند؛ از بورس و بانک گرفته تا کسری بودجه. ما به این دخالت‌ها پایان خواهیم داد. دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگویی اظهار داشت: برنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا ثبات اقتصادی را به جامعه بازگردانیم، گرانی‌ها را کنترل کنیم و نرخ ارز و سود بانکی را تثبیت بکنیم؛ در حدی که تولید ملی و اشتغال را افزایش می‌دهد و موجب تامین معیشت مردم و پیشرفت کشور خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است از مدیریت اقتصادی دولت شروع کنیم. مشکل اصلی پیشرفت کشور و معیشت مردم، نبودن سیاست درست و رابطه درست دولت با اقتصاد ملی است. 

رضایی بیان کرد: دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند؛ از بورس و بانک گرفته تا کسری بودجه. ما به این دخالت‌ها پایان خواهیم داد. دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم و یک کمیته هفت نفره‌ای را تعیین می‌کنیم که دولت بدون مشورت با این کمیته هیچ تصمیم اقتصادی نگیرد.

وی بیان کرد: اختیارات اجرایی را نیز به مناطق خواهیم داد که برخی به آن ایالت‌های اقتصادی می‌گویند که اشکالی ندارد. مسائل اجرایی و اقتصادی در استان‌ها و ایالت‌های اقتصادی تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =