محسن رضایی جنگ امروز ایران را جنگ اقتصادی دانست

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی را سرداران جنگ اقتصادی و دارای جایگاه مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد: جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دهمین همایش ملی مدیریت جهادی که با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مدیران برجسته بخش خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

واکنش محسن رضایی به انفجار تروریستی کرمان

رضایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی، آن‌ها را سرداران جنگ اقتصادی و دارای جایگاه مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد: جنگ امروز ایران جنگ اقتصادی است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقتصاد کشور را دچار پیچیدگی دانست و ادامه داد: برای بهبود اقتصاد نیاز به یک استراتژی واقعی داریم، چراکه به‌رغم تلاش‌های بی شائبه سه قوه برای حل و رفع مشکلات بخش خصوصی، اکنون، هم دولت هم بخش خصوصی و هم رهبر معظم انقلاب وضعیت کنونی را ایده‌آل نمی‌دانند.

وی با توضیح روش‌های اصلاحات اقتصادی و رفع مشکلات بخش خصوصی به دو صورت از بالا به پایین و از پایین به بالا تصریح کرد: ما نیاز به ترکیبی از این دو روش برای حل مشکلات داریم و همه باید با همکاری هم در این راستا قدم برداریم.

رضایی ضمن قدردانی از تشکیل و فعالیت انجمن مدیران جهادی کشور، از اعضا خواست برای حل دغدغه امنیت سرمایه‌گذاری، ایده‌ها و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ارائه دهند.

عضو تشخیص مصلحت تشخیص نظام گفت: در هیچ کشوری از دنیا اینچنین جوسازی‌های سنگین رسانه ای در حوزه‌های اقتصادی برای ناامید و مسموم کردن فضای جامعه وجود ندارد و ما امروز نیاز به امید آفرینی در این حوزه داریم و البته نظارت‌ها و مراقبت‌ها هم باید با قوت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1217940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =