جانشین آنتونیو کونته مشخص شد

سرمربی لاتزیو با جدایی از این تیم هدایت اینتر را برعهده خواهد گرفت تا جایگزین آنتونیو کونته در این تیم شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ مسئولان باشگاه اینتر پس از جدایی آنتونیو کونته از نراتزوری، سیمونه اینزاگی را به عنوان جانشین او انتخاب کرده اند.
اینزاگی با قراردادی دو ساله و دستمزد سالی چهار میلیون یورو به علاوه یک میلیون یورو پاداش، هدایت نراتزوری را بر عهده خواهد گرفت.


جدایی ناگهانی از لاتزیو

سیمونه اینزاگی در حالی به اینتر می پیوندد که پس از قرار شامی که با مالک و مدیران باشگاه لاتزیو داشت، به نظر می رسید که موافقت کرده قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کند. اما پیشنهاد اینتر همه چیز را تغییر داد و نظر اینزاگی برای ماندن در لاتزیو عوض شد. پذیرفتن هدایت اینتر به معنای رهبری قهرمان ایتالیا در رقابت های چمپیونزلیگ در فصل بعد است و این پیشنهادی است که به راحتی نمی توان آن را رد کرد.


دلیل اصلی انتخاب اینزاگی

باشگاه اینتر در طی دو سال اخیر طبق تفکرات آنتونیو کونته تمام نفراتی را که جذب کرده است بر اساس سیستم سه پنج دو بوده است و برای اینکه در فصل آینده دچار دردسر نشوند به دنبال کسی رفتند که یکی از متخصصان استفاده از این سیستم است. اینزاگی به واسطه به کارگیری سیستم سه پنج دو شناخته می‌شود او یکی از چند مربی ایتالیایی است که باعث احیا و بهبود قابل توجه این سیستم تاکتیکی شده‌ است.


شکل بازی تیم های اینزاگی

تیم های تحت هدایت اینزاگی همیشه با سیستم سه پنج دو بازی می‌کنند در واقع او به همراه کنته پرچمداران این سیستم بازی در ایتالیا و اروپا هستند. بازی مستقیم و انتقال سریع فاز از دفاع به حمله اصول اولیه استراتژی تیم های اینزاگی هستند. اینزاگی در خط حمله علاقه دارد که دو مهاجم پشت سر هم باشند نه در کنار هم. او همیشه تمایل داشته که یک بازیکن در نوک حمله و بازیکن دیگری پشت سر مهاجم نوک بازی کند و در واقع سیستم بازی سه پنج یک یک را برگزیده است.


آغاز دوران مربیگری 

اینزاگی پس از بازنشستگی وارد حرفه مربیگری شد و هدایت تیم جوانان لاتزیو را بر عهده گرفت. عملکرد بسیار خوب او باعث شد که در سال 2016 به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان لاتزیو معرفی شود و به عنوان رهبر نیمکت، آبی های شهر رم را هدایت کند. 


افتخارات اینزاگی

سیمونه اینزاگی حدود یک دهه به عنوان بازیکن در لازیو حضور داشت و افتخارات مختلفی را با این تیم بدست آورد. یک بار قهرمانی سری آ ، سه بار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا ، دوبار قهرمانی در سوپرجام ایتالیا و یک مرتبه قهرمانی در سوپرجام اروپا از جمله افتخارات دوران بازیگری او بوده است. یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا نیز افتخارات او در دوران مربیگری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =