در صورت تکرار تجاوزات صهیونیست‌ها، مقاومت قدرتمندتر به صحنه نبرد باز می‌گردد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت اجازۀ یهودی‌سازی قدس و اخراج اهالی محله الشیخ جراح از خانه‌هایشان و تجاوز به نمازگزاران در مسجد الاقصی را نخواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، هیئتی از «تجمع العلماء المسلمین» به ریاست «شیخ حسان عبدالله الجمعه» رئیس هیئت اداری تجمع با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیدار کرده و در مورد آخرین تحولات در منطقه به صورت عمومی و در مورد مسائل لبنان و فلسطین به صورت خاص گفتگو کردند.

شیخ حسان عبدالله گفت: «در مورد آخرین تحولات مسألۀ فلسطین به ویژه بعد از پیروزی الهی در عملیات «سیف القدس» که جنبش جهاد اسلامی نقش بارزی در پیروزی آن داشت، گفتگو کردیم».

وی در ادامه افزود: «در ابتدای دیدار به برادر زیاد نخاله دبیرکل جنبش و به برادران مجاهدمان در جنبش جهاد اسلامی به خاطر آنچه که به اذن خدا انجام دادند و آغازی بود بر پایان رژیم صهیونیستی، تبریک گفتیم»

در این دیدار زیاد النخاله تاکید کرد: «مقاومت در این نبرد ثابت کرد که معادله‌های جدید متعلق به قدس است و اجازۀ یهودی‌سازی آن و اخراج اهالی محله الشیخ جراح از خانه‌هایشان و تجاوز به نمازگزاران در مسجد الاقصی را نخواهیم داد.»

وی افزود:«با تمام قدرت، تلاش خواهیم کرد که همۀ دستگیرشدگان در خلال درگیری‌های اخیر با دشمن در انتفاضه قدس، آزاد شوند. مقاومت همچنان با آمادگی تمام، انگشتش روی ماشه است. مقاومت به صراحت اعلام می‌کند که اگر دشمن صهیونیستی تجاوزات خود را تکرار کند، مقاومت به صحنۀ نبرد باز می‌گردد، اما این بار قدرتمندتر و شگفت‌انگیزتر.»

در پایان، هیئت تجمع العلماء المسلمین از دبیر کل جنبش جهاد اسلامی درخواست کرد که تبریک و تسلیت تجمع را به خانواده‌های شهدا برساند.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1098201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =