تلاش دولت برای طولانی کردن روند مذاکرات وین تا فرا رسیدن انتخابات

حسن همتی گفت: دولت با طولانی کردن روند مذاکره در نظر دارد تا موعد انتخابات فرا برسد و بیشتر بدنبال، بازی انتخاباتی است تا اینکه به فکر مردم باشد.

حسن همتی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص مذاکرات وین و احتمال تمدید یک ماهه توافق از سوی ایران با بیان اینکه چشم انداز روشنی برای اقتصاد ایران در مذاکرات وین نمیبینم افزود: دولت اگر قصد توافق با آمریکا در مذاکرات وین را داشت طی دوماه گذشته این کار را انجام میداد.

وی ادامه داد: دولت با طولانی کردن روند مذاکره در نظر دارد تا موعد انتخابات فرا برسد و بیشتر بدنبال، بازی انتخاباتی است تا اینکه به فکر مردم باشد.

همتی تاکید کرد: اگر دولت به دنبال توافق یا گره گشایی اقتصادی و رفع تحریم ها بود چرا این کار را طی ماه های گذشته انجام نداد؟ چرا منتظر ماند تا پایان دولتش فرا برسد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به مشکلات معیشت و شرایط زندگی مردم به ویژه در سال های اخیر که مسبب همه دولت بوده و مردم نیز از عملکرد ضعیف دولت ناراضی و ناخشنود هستند، همین مشکلات سبب شده تا میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره های پیش کمتر شده ولی امیدواریم مردم پای صندوق های رای آمده و شاهد مشارکت 50درصدی باشیم.

کد خبر: 1098525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =