دولت عامدانه زمینه‌های نارضایتی مردم را ایجاد کرده است

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی رفتارهای دولت در ایجاد نارضایتی‌ها را تعمدی دانسته و گفت: : نمونه این موضوع اتفاقات اخیر در حوزه برق است که مشکلاتی را ایجاد کرد و این مسئله نشان می‌دهد یک جریان برنامه‌ریزی شده باعث نارضایتی مردم و تصمیم آن‌ها برای قهر با صندوق‌های رأی شده است.

«نصراله پژمانفر» نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ایسکانیوز؛ درباره دلایل کاهش میزان مشارکت در انتخابات گفت: امروز دلیل و ریشه نارضایتی آحاد مردم در همه نقاط کشور، مشکلات اقتصادی است که باعث کوچک شدن سفره‌های مردم، ایجاد مشکلات جدی معیشتی و افزایش بیکاری برای ملت ایران شده است.

وی ادامه داد: این نارضایتی‌های گسترده باعث شده است که مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند و از طرف دیگر رفتارهای دولت نیز به این موضوع دامن زده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر من رفتارهای دولت تصادفی نبوده و تعمدی و با برنامه مشکلاتی را در وضع اداره کشور پیش آورده است اظهار کرد: نمونه این موضوع اتفاقات اخیر در حوزه برق است که خاموشی‌های نامنظم و نگران‌کننده در بخش‌های مختلف مشکلاتی را در حوزه صنعت، کشاورزی و مصارف خانگی ایجاد کرد و این مسئله نشان می‌دهد یک جریان برنامه‌ریزی شده در کنار بی‌مبالاتی‌های دولت باعث نارضایتی مردم و تصمیم آن‌ها برای قهر با صندوق‌های رأی شده است.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منشأ نارضایتی مردم و پیام آنها از حضور نیافتن پای صندوق رأی روشن است افزود: به نظر من مردم باید برای برطرف شدن منشأ مشکلات خود اقدام کنند و این مسئله زمانی محقق می‌شود که دولت سوم آقای روحانی که این مشکلات را برای کشور ایجاد کرده است شکل نگیرد.

پژمانفر در پایان گفت: آقای همتی مطلب و اراده و حتی ادبیاتی متفاوت از آقای روحانی ندارد و امروز برای همه روشن است که رأی دادن به وی به معنای رأی دادن به دولت سوم روحانی است که مردم برای پایان یافتن آن لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =