اسپانیا - سوئد؛ آغاز سخت ماتادورها

دومین دیدار گروه E یورو ۲۰۲۰ نیز امشب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئد امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در دیداری حساس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند.

در همین رابطه جوردی آلبا که به همراه لوئیز انریکه در نشست خبری قبل از بازی با سوئد شرکت کرده بود گفت: بازی سختی مقابل تیمی خواهیم داشت که شخصا دیدن بازی هایش را دوست دارم. باید ببینیم چه خواهد شد ولی همه ما ایده مشخصی داریم؛ این که خوب بازی کنیم و برنده شویم.  

همچنین ویکتور کلاسون هافبک تیم ملی فوتبال سوئد قبل از بازی این تیم مقابل تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: اسپانیایی ها تیم ناشناخته ای هستند و نمی توان چیز زیادی درباره آن‌ها گفت، اما با اطمینان می‌توان گفت که اسپانیا به ترسناکی گذشته نیست. آن‌ها دیگر ژاوی، اینیستا و داوید ویا را ندارند.

اسپانیا؛ لاروخای خالی از رئالی

لوئیز انریکه درحالی تیمش را راهی مسابقات یورو کرده است که حتی یک بازیکن از رئال مادرید به تیم ملی دعوت نکرده است. تیم متحول شده اسپانیا برای اینکه خود را مدعی کسب عنوان قهرمانی یورو معرفی کند باید از همین دیدار نخست با قدرت مقابل حریف حضور پیدا کند. اسپانیا درحالی میزبان سوئد است که از اکتبر سال ۲۰۱۸ در بازی های خانگی خود شکست ناپذیر بوده است. شاگردان انریکه که این چند روز درگیر کرونا نیز بوده اند سرخیو بوسکتس را به دلیل ابتلا به این ویروس برای بازی امشب در اختیار ندارند. اما تست یورنته منفی شده و احتمال اینکه در دیدار امشب به میدان برود وجود دارد.

سوئد؛ زرد و آبی‌ها بدون زلاتان

سوئدی ها امیدوار بودند زلاتان ابراهیموویچ بتواند برایشان در مسابقات یورو به میدان برود اما مصدومیت باعث شد این بازی ها را از دست بدهد. با این حال سوئدی که بدون زلاتان به مسابقات یورو راه یافت بدون او نیز می تواند در این بازی ها موفق باشد. اولین بازی، سخت‌ترین بازی آنها است و اگر بتوانند از این دیدار سربلند بیرون بیایند راه صعود را برای خود هموار خواهند کرد.

به زبان آمار

_تا پیش از این اسپانیا و سوئد ۱۵ مرتبه به مصاف هم رفته اند که لاروخا برنده ۷ بازی و زرد و آبی‌ها در ۳ بازی پیروز شده‌اند. ۵ دیدار این دو تیم هم مساوی شده است.

_آخرین دیدار آنها در سال ۲۰۱۹ برگزار شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

_سوئد از سال ۲۰۰۴ به بعد موفق به صعود از مرحله گروهی یورو نشده‌ است.

_بهترین عملکرد سوئد حضور در نیمه‌نهایی یورو ۱۹۹۲ بوده است.

_اسپانیا ۴ بازی آخرش مقابل سوئد را نباخته است.

_لاروخا با ۳ قهرمانی به همراه آلمان پرافتخارترین تیم های جام ملت‌ های اروپا هستند.

_اسپانیا تنها تیمی است که ۲ قهرمانی متوالی در مسابقات جام ملت های اروپا دارد.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا اسپانیا برگزار می شود. قضاوت این مسابقه نیز بر عهده اسلاوکو وینچیچ اسلوونیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =