رئیسی: وظیفه دولت ایجاد زمینه برای شکوفایی استعدادهای بانوان است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز میلیون ها دختر در جامعه ما برای دوران خودسازی برای جامعه سازی آماده می‌شوند و وظیفه دولت ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد بانوان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، آیت الله سیدابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز(دوشنبه) در همایش  «دختران آفتاب» حضور یافت.

رئیسی در این برنامه، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: وجود دختران در جامعه موجب رحمت و برکت الهی در هر خانه و کاشانه و کوی و برزن است.

وی افزود: نیمی از جامعه ما را زنان و دختران تشکیل می‌دهند و نقش‌آفرینی آنها مهم است و به برکت انقلاب، شرایط با قبل انقلاب بسیار متفاوت شده، ولی راه باید بیشتر طی شود تا ظرفیت زنان برای پیشرفت و اجرای عدالت و نقش‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی فراهم شود.

این نامزد انتخابات با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) جلوه ایمان و ایثار و حیا و دفاع از امامت و تاکید بر جامعه ای متمدن و بالنده ساختن است، تصریح کرد: امروز میلیون ها دختر در جامعه ما برای دوران خودسازی برای جامعه سازی آماده می‌شوند و وظیفه دولت ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد بانوان است و میدان دادن به بانوان کارهای بسیاری را رقم زده است و من بزرگترین مجموعه در آستان مقدس رضوی را که مجموعه "خاتون" بود در اختیار بانوان قراردادم که منشا کارهای بزرکی شد.

رئیسی تاکید کرد: سخن گفتن از فرهنگ و اقتصاد بدون حضور بانوان ناقص است و باید ظرفیت زنان و دختران بدون نگاه های جناحی و سیاسی مورد استفاده قرار گیرد و نگاه امام (ره) و رهبر انقلاب به زنان هم ظرفیتی است که می توانند در جامعه تحول‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =