ایده پردازان کسب و کار در واحد شهرکرد رقابت می‌کنند

مسابقه ایده شو کسب و کار با محورهای کشاورزی، گیاهان دارویی و زیست فناوری مرداد ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: «ایده شو کسب وکار» با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در مردادماه امسال در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

احمد حقانی با اشاره به اینکه دبیرخانه این رویداد علمی از اواسط خردادماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: محورهای این رویداد کشاورزی، گیاهان داروئی و زیست فناوری است و صاحبان ایده می توانند تا 19 مرداد، ایده های خود را به آدرس الکترونیکی ideashow.chbstp.ir  ارسال کنند.

وی بیان کرد: در این رویداد شرکت کنندگان و صاحبان ایده به مدت 3 دقیقه فرصت دارند در مورد ایده مورد علاقه خود بصورت شفاف، واضح و کوتاه سخن گویند و در پایان ایده های ارائه شده توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و به سه ایده برتر جوایزی اهدا می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد  در پایان یادآور شد: صاحبان ایده تا 19 مرداد فرصت دارند ایده های خود را برای این رویداد استانی ارسال کنند. همچنین مراسم اختتامیه­ی آن در تاریخ 21 مردادماه 1400برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1099463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =