تعامل با صنایع و نهادها، سیاست راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بر تمرکز و توسعه فعالیت های برون دانشگاهی و ارتباط و تعامل سازنده با صنایع، بنگاه های اقتصادی و سازمان ها تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی این استان، بر تمرکز و توسعه فعالیت های برون دانشگاهی و ارتباط و تعامل سازنده با صنایع، بنگاه های اقتصادی و سازمان ها تاکید کرد.

 نجفی در این نشست که با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدهای دانشگاهی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد، گفت: ارتباطات مفید و دوسویه با نهادها و دستگاه های اجرایی، بنگاه های تولیدی و اقتصادی و صنایع و همچنین جذب مشارکت و کمک خیرین برای سرمایه گذاری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جزء محوری ترین و اصلی ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک و مشارکت همگانی در استان، در بحث بودجه، جذب 18درصد از منابع غیرشهریه ای در حوزه های پژوهشی، فناوری، دانش بنیان و... محقق شده است که این مقدار کافی نبوده و با افق های پیش بینی شده و مدنظر دانشگاه آزاد اسلامی استان فاصله بسیار دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان مستقر در واحدهای استان به حدی رسیده است که قابل عرضه در بورس خواهند بود و جذب سرمایه گذاری ها برای فعالیت و همکاری با شرکت های دانش بنیان ادامه خواهد داشت.

 نجفی افزود: استان اصفهان به عنوان اولین استان و آغازگر طرح پویش در سطح کشور، طی تعاملات و ارتباطات برون دانشگاهی خود، تمهیدات لازم برای درگیری و تحت پوشش قرار دادن 5 درصد دانشجویان واحدهای این استان را در نظر دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =