پروین: از دیدن کادر فنی ایرانی پرسپولیس لذت می‌برم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیدن مسابقات تیم با کادر فنی ایرانی لذت می‌برم و خوشحالم که سرخپوشان با این کادر فنی، عملکرد خوبی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، «علی پروین» با حضور در محل تمرین سرخپوشان دیدار دوستانه این تیم با پیکان را از نزدیک تماشا کرد و علاوه بر آن دقایقی با «یحیی گل‌محمدی» و مدیران پرسپولیس خوش و بش کرد.

او در مورد حضورش در محل تمرین اظهار داشت: اینجا خانه خودمان است و هر زمانی دلمان بخواهد به اینجا می‌آییم. هر زمان این بازیکنان را می‌بینم لذت می‌برم. این تیم آنقدر فوتبال خوبی ارائه می‌دهد که هر زمان بازی‌های آن را می‌بینیم لذت می‌بریم. خیلی خوشحالم پرسپولیس با کادر ایرانی چنین فوتبالی ارائه می‌دهد.

اسطوره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همه چیز دست به دست هم داده تا این تیم امسال هم قهرمان شود. پرسپولیس هفته آینده سوپرجام را هم کسب خواهد کرد. فقط  این تیم روی دست من نیاید و بیشتر از من زمانی که من بودم جام نگیرد. ۱۰ جام پشت سر هم برای این پرسپولیس بس است. امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد. بازیکنان سر حال و خوب هستند.

پروین: از دیدن کادر فنی ایرانی پرسپولیس لذت می‌برم

پروین: از دیدن کادر فنی ایرانی پرسپولیس لذت می‌برم

تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون با ۴۸ امتیاز در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، روز یکشنبه هفته آتی در سوپرجام فوتبال ایران به مصاف تراکتور خواهد رفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =