جوهر انگشتان مرزهای استقلال کشور را تعیین می کنند

کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری در بیانیه ای با اعلام حضور این بخش از جامعه هنری کشور، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را ترسیم افق اعتلا و اعتبار چهارساله آینده ایران در چشم انداز ملی و جهانی دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ایسکانیوز؛ مهدی فرجی رییس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری با صدور بیانیه ای، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مظهر سرزندگی و نشاط ملی و حضور هنرمندان را در این انتخابات، مایه دلگرمی و وحدت بیشتر مردم دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخابات در کیان‌جمهوری اسلامی، امتداد خط خونین راه شهیدانی است که همچو سردار سلیمانی، همه ی ایران را حرم می دانستند و برای دفاع از ایران و ایرانیان از بذل جان خویش دریغ نورزیدند. این بیانیه، حضور هنرمندان در انتخابات را آیینه تمام نمای همشانگی با ملت معرفی کرده و بُرد هر رای را همچو تیر اسطوره ی آرش، برای تعیین‌ مرزهای اقتدار ایران موثر دانسته است.

فرجی در این بیانیه به نمایندگی از کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری، کوفتن بر طبل تحریم انتخابات را همصدایی با برنامه های دیرسال و دشمنانه آنهایی اعلام می کند که افول خورشید امید را در ایران، انتظار می کشند.

این بیانیه در پایان، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را ترسیم افق اعتلا و اعتبار چهارساله آینده ایران در چشم انداز ملی و جهانی و جوهر انگشتان رای دهندگان را ترسیم کننده مرزهای استقلال ایران معرفی کرده است.

کد خبر: 1099897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =