موفقیت دولت در استان‌ها مستلزم انتخاب وزیر کشور کارآمد است

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب وزیر کارآمد گفت: اگر چنین وزیری انتخاب شود قطعا دولت در روند امور در سراسر استان‌ها و شهرها و حتی نقاط دورافتاده کشور نیز از موفقیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

«علیرضا نظری» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ درباره وظیفه استانداری گفت: استانداران نماینده دولت در استان‌ها محسوب می‌شوند که مدیران دیگر در ادارات مختلف در نهایت خودشان را با نماینده عالی دولت در آن استان یا شهر که استاندار است هماهنگ می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر استاندار توانمندی انتخاب شود پوشش کار دولت در آن استان از همان طریق ساماندهی می‌شود ادامه داد: بنابراین باید افرادی برای این سمت انتخاب شوند که از نظر کارآمدی بهترین فرد و از نظر مدارا و درک مردم و احساس مسئولیت در مقابل ملت بهترین گزینه باشد.

نظری با بیان اینکه انتخاب استانداران با وزیر کشور است افزود: بنابراین انتخاب چنین استاندارانی مستلزم انتخاب یک وزیر کشور توانمند است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور مهم‌ترین وزارت‌خانه است اظهار کرد: رئیس جمهوری در انتخاب این وزیر باید دقت بسیار زیادی داشته باشد و مدیری توانمند و جهادی که پای کار باشد را انتخاب کند.

وی درباره انتخاب وزیر کارآمد گفت: اگر چنین وزیری انتخاب شود قطعا دولت در روند امور در سراسر استان‌ها و شهرها و حتی نقاط دورافتاده کشور نیز از موفقیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود. بنابراین باید تمام توجه رئیس جمهوری متوجه انتخاب بهترین گزینه و منطبق بر بهترین شاخص‌ها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =